ACEA: Δέσμευση από όλες τις πλευρές για τα νέα μέτρα “Fit for 55” της ΕΕ

Οι νέες προτάσεις της Κομισιόν με ορίζοντα υλοποίησης έως το 2030 απαιτούν σημαντικές δεσμεύσεις από όλες τις πλευρές για να πετύχουν, λέει ο ACEA.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ACEA ρύποι fit for 55

Το φιλόδοξο πακέτο μέτρων που πρότεινε η Κομισιόν στην ΕΕ για την επιτάχυνση της μετάβασης προς μία κλιματικά ουδέτερη Ευρώπη θα φέρει πολλές ανακατατάξεις σε σημαντικούς τομείς της βαριάς βιομηχανίας και της ενέργειας με τον αντίκτυπο να γίνεται φυσικά αισθητός και στις μεταφορές την επόμενη 10ετία. Το πακέτο των μέτρων-προτάσεων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την αναθεώρηση του συστήματος εμπορίας ρύπων εντός και εκτός Ε.Ε., την αύξηση της φορολόγησης των ορυκτών καυσίμων αλλά και έναν διασυνοριακό μηχανισμό προσαρμογής άνθρακα (CBAM).

ACEA-Ε.Ε.: Προειδοποίηση για ευρωπαϊκή κινητικότητα δύο ταχυτήτων

Για την επίτευξη των στόχων που προτείνει η Κομισιόν, ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών (European Automobile Manufacturers’ Association -ACEA) τονίζει την ανάγκη να κάνουν το χρέος τους άμεσα όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές, τη στιγμή που οι κατασκευαστές στην Ευρώπη έχουν ήδη προχωρήσει σε επενδύσεις δεκάδων δισ. ευρώ για τη δημιουργία νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τεχνολογιών που οδηγούν στην επίτευξη των στόχων.


“Φιλόδοξοι κλιματικοί στόχοι απαιτούν δέσμευση από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Η Κομισιόν σήμερα έκανε ξεκάθαρο πως η Πράσινη Συμφωνία μπορεί να πετύχει μόνο με υποχρεωτικούς στόχους για την επιτάχυνση της δημιουργίας υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού σε όλα τα κράτη μέλη.” δήλωσε σχετικά ο Oliver Zipse, πρόεδρος του ACEA και διευθύνων σύμβουλος της BMW και πρόσθεσε: “Αυτό θα είναι απαραίτητο για τα εκατομμύρια των ηλεκτρικών οχημάτων που θα φέρουν οι κατασκευαστές στις αγορές τα επόμενα χρόνια τα οποία θα μειώσουν σε πρωτοφανή επίπεδα τις εκπομπές CO2 στον τομέα των μεταφορών”.

Ευρώπη-Χάρτης: Οι σταθμοί υδρογόνου για φορτηγά έως το 2030

Ο στόχος της μείωσης των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα κατά 55% έως το 2030 αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση σύμφωνα με τον ACEA και “ο αποκλεισμός μιας συγκεκριμένης τεχνολογίας (σ.σ. κινητήρες εσωτερικής καύσης) δεν είναι ένας λογικός δρόμος προς τα εμπρός σε αυτό το σημείο – ειδικά από τη στιγμή που η Ευρώπη ακόμη προσπαθεί να θέσει τις σωστές βάσεις για τα οχήματα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα”.

Ο ACEA στη σχετική του ανακοίνωση αναφέρει επίσης πως όλες οι επιλογές, συμπεριλαμβανομένων και των υψηλής απόδοσης θερμικών κινητήρων, πρέπει να παίξουν τον δικό τους ρόλο στη μετάβαση προς την κλιματική ουδετερότητα, με τα ίδια τα μοτέρ να μην αποτελούν το μέγα ζήτημα, αλλά η χρήση ορυκτών καυσίμων. “Χωρίς την διαθεσιμότητα ανανεώσιμων καυσίμων, ο στόχος για 100% μείωση (απαγόρευση των θερμικών κινητήρων) έως το 2035 αποτελεί ουσιαστικά μια απαγόρευση για του κινητήρες εσωτερικής καύσης.”

Ο ACEA επισημαίνει επίσης ότι ιδιαίτερα χαμηλά για την επίτευξη των στόχων βρίσκεται και η πρόθεση της Ε.Ε. για τη δημιουργία 3,5 εκατ. σημείων φόρτισης στο έδαφος της την επόμενη 10ετία με το Σύνδεσμο να επικαλείται στοιχεία της ίδιας της Κομισιόν που κάνουν λόγο για την ανάγκη δημιουργίας έξι εκατ. δημόσιων σταθμών φόρτισης έως το 2030.

Δείτε τις προτάσεις της Κομισιόν εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.