ACEA-Ε.Ε.: Προειδοποίηση για ευρωπαϊκή κινητικότητα δύο ταχυτήτων

Μια εικόνα εντελώς ανισόρροπη παρουσιάζει η Ευρώπη αναφορικά με το δίκτυο ηλεκτρικών φορτιστών, σύμφωνα με τελευταία ανάλυση του ACEA
ACEA φορτιστές δίκτυο 2021

Με το δίκτυο φορτιστών στην Ευρώπη να βρίσκεται ακόμη σε εμβρυικό στάδιο και μόλις τρεις χώρες να συγκεντρώνουν το 70% (!) επί του συνόλου, οι ανησυχίες του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών, για μια “ανισόρροπη” Ευρώπη, μοιάζουν κάτι παραπάνω από λογικές.

Διαβάστε επίσης: Ευρώπη-Χάρτης: Οι σταθμοί υδρογόνου για φορτηγά έως το 2030

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανάλυση δεδομένων από τον ACEA το 70% των φορτιστών που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο έδαφος της E.E. βρίσκεται σε μόλις τρεις χώρες! Ειδικότερα τα πρωτεία κατέχει η Ολλανδία, η οποία με 66.665 φορτιστές φαίνεται να έχει λύσει από τώρα και σε μεγάλο βαθμό το όποιο πρόβλημα μπορεί να προκύψει αναφορικά με τα διαθέσιμα σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο έδαφός της.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Γαλλία με το δίκτυο φορτιστών της να φτάνει ήδη στις 45.751 μονάδες, ενώ την πρώτη τριάδα κλείνει η ισχυρότερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, η Γερμανία, με 44.538 φορτιστές.

VW id.3 ηλεκτρικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας
ID.3

Για να καταλάβει κανείς τις ανισότητες που υπάρχουν μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, ο ACEA επικαλείται το παράδειγμα της Ρουμανίας, η οποία, έναντι της “πρωταθλήτριας” Ολλανδίας έχει εγκαταστήσεις μόνο 493 φορτιστές, έχοντας παράλληλα περίπου έξι φορές μεγαλύτερη έκταση.

Διαβάστε επίσης – Κατασκευαστές: “Ναι” και σε πιο αυστηρές προδιαγραφές CO2, με σωστές υποδομές

Ακόμη και σε σχέση με την Ιταλία που καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στη σχετική λίστα οι διαφορές είναι χαοτικές αφού οι Ιταλοί έχουν μόλις το 5,8% των φορτιστών στην Ε.Ε., όταν οι τρίτοι Γερμανοί συγκεντρώνουν το 19,9% επί του συνόλου.

Σύμφωνα με τον ACEA ,το συγκεκριμένο “μοτίβο” ρυθμού εγκατάστασης φορτιστών στην Ευρώπη είναι εμφανές από το 2018, όταν και άρχισε να συγκεντρώνει στοιχεία με τους ανθρώπους του να προειδοποιούν ότι χωρίς αποφασιστικές κινήσεις σε επίπεδο Ε.Ε. στο άμεσο μέλλον, η εικόνα δεν πρόκειται να βελτιωθεί τα επόμενα χρόνια.

Όποιοι θέλουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κινείται με υδρογόνο, εξαρτάται από το να έχει στη διάθεση του αξιόπιστες υποδομές φόρτισης και ανεφοδιασμού -είτε αυτές βρίσκονται στο χώρο εργασίας, είτε στο σπίτι, είτε στον δρόμο”, δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής του ACEA, Eric-Mark Huitema, τονίζοντας ότι ο καιρός για την επιτάχυνση των διαδικασιών για της ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι “τώρα”.

Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα, μεταξύ των 27 χωρών της Ε.Ε., βρίσκεται στην πέμπτη θέση… από το τέλος ,με μόλις 275 φορτισές (0,1% επί του συνόλου).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
To 9μηνο του 2025 βρίσκει την Volkswagen στην κορυφή της Ευρώπης! Ωστόσο, για τη δεύτερη θέση... αναμένεται μάχη....
Με στοχευμένες επενδύσεις και δράσεις ενημέρωσης, η Motor Oil επιβεβαιώνει τον στρατηγικό της ρόλο στην ανάπτυξη του υδρογόνου......
Για πρώτη φορά σε γκάμα της BMW θα υπάρχουν πέντε διαφορετικά συστήματα κίνησης σε ένα μοντέλο! Δείτε ποια θα είναι......
Κοινή εξέλιξη συστημάτων κίνησης με υδρογόνο τόσο για επιβατικά, όσο και για επαγγελματικά οχήματα! Σε ποιο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται......
Ιδού οι πιο κοινές αιτίες που προκαλούν τροχαίο ατύχημα στο δρόμο αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε και να παραμείνουμε ασφαλείς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής