ADAC: Τα αυτοκίνητα που “κάλεσαν” περισσότερο την οδική βοήθεια

Τα αυτοκίνητα που "κάλεσαν" περισσότερο την οδική βοήθεια, αλλά και τον κύριο λόγο ακινητοποίησης τους τη χρονιά που μας πέρασε ανακοίνωσε η ADAC στη Γερμανία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με την κατάσταση να παραμένει ακόμη ρευστή σε γενικές γραμμές, το 2020 ήταν μια πρωτοφανής χρονιά ελέω Covid-19 και των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου που πήραν οι κυβερνήσεις σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC που παρέχει μεταξύ άλλων και υπηρεσία οδικής βοήθειας στα εκατομμύρια μέλη της στη Γερμανία, ανακοίνωσε τα δεδομένα που συνέλεξε και αφορούν την παροχή οδικής βοήθειας σε αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν το 2020.

Η ADAC αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τη χρονιά που μας πέρασε παρατηρήθηκε μείωση στον αριθμό των βλαβών που εξυπηρέτησαν τα κινητά συνεργεία της, που έφτασε σχεδόν στο 10% έναντι του 2019. στις 3,386 εκατ. βλάβες. Η μείωση ωφελείται σύμφωνα με τους Γερμανούς στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων λόγω των περιοριστικών μέτρων και της αποστασιοποίησης, με το lockdown που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Άνοιξη στη Γερμανία να μειώνει προσωρινά την κυκλοφορία στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους σχεδόν κατά 50%.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυξημένη η ρύπανση από τα ελαστικά

Η συχνότερη αιτία ακινητοποίησης έναντι του 2019 δεν άλλαξε και παρέμεινε η “ξελιγωμένη” μπαταρία. Ωστόσο το 2020 λόγω των lockdown, οι ακινητοποιήσεις οχημάτων που οφείλονται σε αποφορτισένη μπαταρία έφτασαν στο 46,3% επί του συνόλου, ενώ το 2019 ήταν στο 41,8%. Δεύτερη συχνότερη αιτία με ποσοστό 15,9%, ήταν ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά του συστήματα όπως η ανάφλεξη και ο ψεκασμός, ενώ στην τριτη θέση ήταν η γενικότερη κατηγορία που περιλαμβάνει βλάβες στο αμάξωμα, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Αναφορικά με τα μοντέλα που κάλεσαν περισσότερο την οδική βοήθεια της ADAC το 2020, η γερμανική λέσχη παρουσίασε στοιχεία ανά κατηγορία που αφορούν συνολικά 109 μοντέλα 25 διαφορετικών κατασκευαστών ηλικίας 3-10 ετών (πρώτη ταξινόμηση το 2011-2018). Τα μοντέλα για τα οποία παρουσιάζονται δεδομένα έπρεπε να έχουν σημειώσει τουλάχιστον 10.000 ετήσιες ταξινομήσεις, τουλάχιστον σε ένα από αυτά τα χρόνια. Τα υπόλοιπα μοντέλα δεν παρουσιάζονται στα δεδομένα, όπως επίσης και ακινητοποιήσεις που οφείλονται σε λάθος του οδηγού, όπως για παράδειγμα το άδειο ρεζερβουάρ. Εξαιρέθηκαν τέλος και οι ακινητοποιήσεις που οφείλονται σε σκασμένο ελαστικό. Όπως θα δείτε και εσείς στους πίνακες που ακολουθούν το πράσινο χρώμα αφορά στα μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες και το κόκκινο εκείνα με τις περισσότερες.

Στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης τα μοντέλα που χρειάστηκαν περισσότερο της οδική βοήθεια ήταν τα smart fortwo και smart forfour, ειδικά τα μοντέλα που ταξινομήθηκαν από το 2015 έως το 2018. Στην αντίθετη μεριά της λίστας ως το μοντέλο που απασχόλησε λιγότερο την ADAC ήταν το Toyota Aygo.

Στα μικρά αυτοκίνητα τα μοντέλα που ξεχώρισαν αρνητικά ήταν τα Hyundai i20 και Opel Meriva, ενώ εκείνα που τα κατάφεραν καλύτερα ήταν τα Audi A1, Citroen C3 και Fiat Punto, με την πρώτη πεντάδα να συμπληρώνεται από τα Honda Jazz και Mazda CX-3.

Στη μικρομεσαία κατηγορία, το Kia Ceed, ειδικά τα μοντέλα που ταξινομήθηκαν μεταξύ 2011-2013 ήταν και εκείνο που απασχόλησε περισσότερο τα συνεργεία της ADAC, με το Kia Sportage να το ακολουθεί. Διαμετρικά αντίθετη ήταν η εικόνα για τα Audi A3 και Q3 που βρέθηκαν στην κορυφή της “πράσινης” λίστας έχοντας πίσω τους τις BMW Σειρά 1 και 2. Η πρώτη πεντάδα έκλεισε από το Hyundai Tucson.

Στα αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας το Ford S-MAX ήταν εκείνο που τα κατάφερε λιγότερο καλά με το Opel Insignia να το ακολουθεί και το Seat Alhambra στην τρίτη θέση. Από την άλλη τα μοντέλα που “βρέθηκαν” στο πράσινο με τις λιγότερες βλάβες ήταν τα Audi A4, Α5 και Q5, με τις BMW Σειρά 3 και 4 να ολοκληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Στα μεσαία-μεγάλα μοντέλα η Mercedes E-Class ήταν εκείνη που “κοκκίνησε”, ειδικά τα μοντέλα που ταξινομήθηκαν το 2011 και 2012. Αντίθετα πράσινα αναδείχθηκαν τόσο το Audi A6 όσο και η BMW Σειρά 5.

Τέλος στα van/πολυμορφικά το Ford Transit και ειδικότερα τα μοντέλα που ταξινομήθηκαν μεταξύ 2014-2017 ήταν και εκείνο με τι περισσότερες βλάβες με το Mercedes Sprinter και το VW Crafter να είναι εκείνα με την καλύτερη εικόνα αναφορικά με την αξιοπιστία τους.

Πηγή: ADAC

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr