ADAC: Τα ηλεκτρικά που πάνε πιο μακριά με 10′ και 20′ φόρτιση και η πραγματική κατανάλωσή τους

Ας δούμε ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάνε πιο μακριά μετά από 10 και 20 λεπτά φόρτισης, αλλά και ποια είναι η πραγματική τους μέση κατανάλωση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας και πλέον απασχολεί αρκετό κόσμο και όποιος θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο σκέφτεται και αυτή την επιλογή. Το κύριο ερώτημα των περισσότερων (κρίνοντας από τα μηνύματα που λαμβάνουμε) είναι η φόρτιση και η αυτονομία (και αυτό θα είναι το κυρίαρχο ζήτημα μέχρι το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών να είναι επαρκές – δείτε εδώ το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα).

Πλέον, ο ADAC έρχεται να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα (ως έναν βαθμό) καθώς έκανε ένα ιδιαίτερο τεστ. Πήρε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φόρτισε για 10 λεπτά και για 20 λεπτά (με αφετηρία το 10% της μπαταρίας) και μέτρησε την πραγματική τους αυτονομία και μας παρουσιάζει το TOP 10.

Όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα πιο κάτω μετά από 10 λεπτά φόρτισης το Tesla Model 3 LR κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα (149 χλμ.) όμως την πρώτη θέση παίρνει η Mercedes EQS η οποία με ακόμη ένα 10λεπτο φόρτισης καταφέρνει να έχει συνολική αυτονομία 266 χλμ. έναντι 221 χλμ. του Tesla Model 3 LR. Εδώ όμως αξίζει να αναφέρουμε πως το Tesla μετά από 221 χλμ. έχει ακόμη 70% μπαταρίας, ενώ η Mercedes EQS μετά από 266 χλμ. έχει 62%. Δείτε πιο κάτω τα σχετικά αποτελέσματα στον πίνακα (με μπλε σκούρο η αυτονομία μετά από δέκα λεπτά φόρτισης και με μπλε ανοικτό η αυτονομία μετά από 20 λεπτά φόρτισης).


Στον δεύτερο πίνακα, βλέπουμε τη μέση κατανάλωση σε kWh/100 χλμ. κατά WLTP αλλά και αυτήν που μέτρησε ο ADAC σε πραγματικές συνθήκες. Όπως φαίνεται στον σχετικό πίνακα Το VW ID.3 έχει την χαμηλότερη κατανάλωση κατά WLTP 15,9 kWh/100 χλμ. με τον ADAC να μετρά σε πραγματικές συνθήκες 9% αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την ανακοινώσιμη. Κάτι που όμως δεν ήταν αρκετό να του αφαιρέσει την πρωτιά. Το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη απόκλιση σε κατανάλωση σε σχέση με την επίσημη ανακοινώσιμη τιμή ήταν η Mercedes EQS, με 29% αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, την στιγμή που η Porsche Taycan Turbo S είχε χαμηλότερη μέση κατανάλωση κατά 6% από τις μετρήσεις κατά WLTP. Στον πιο κάτω πίνακα με μπλε ανοικτό είναι η επίσημη μέση κατανάλωση κατά WLTP και με μπλε σκούρο η κατανάλωση που κατέγραψε ο ADAC).

Τέλος, ο ADAC μέτρησε και τις καμπύλες φόρτισης των ηλεκτρικών μοντέλων, οι οποίες φαίνονται στον κάτω πίνακα αναλυτικά για φόρτιση από 10% στο 80% και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]