Africa, saves the world!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Και να, που το Ράλι Σαφάρι ξαναμπαίνει δυναμικά στο προσκήνιο, διεκδικώντας μια θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Επιλογή-σωτηρία στο σημερινό καθεστώς των ράλι-σπριντ!

Είναι προφανώς η νέα – σοβαρή όμως – είδηση που απασχολεί τον κόσμο του WRC! Οι φήμες για επάνοδο του Safari Rally στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δεν είναι νέες. Mετράνε τουλάχιστον μία ενεργή πενταετία, αλλά η πραγματική όσο και εκτενής προσέγγιση δεν προχωρούσε, και αυτό γιατί είχαμε περάσει για τα καλά σε μία τρελή περίοδο αγώνων ράλι τύπου σπριντ. Μάλιστα είναι τόση η μανία για ταχύτητες στους αγώνες, που μιλάμε για συμπεριφορές αυτοκινήτων σε χωμάτινους δρόμους με όρους που απαντώνται στη Formula 1.

Για να μην τρελαθούμε και για να θυμίσουμε τη γενεσιουργό αντίληψη για το τι είναι ράλι, θα ανατρέξουμε πολλές δεκαετίες πίσω, προκειμένου να βρούμε την παράγραφο σε κανονισμούς της FIA που αναφέρει ότι: «Ράλι είναι αγώνες ταχύτητας και αντοχής». Στο πέρασμα των χρόνων, η αντοχή εξαλείφθηκε. Και φθάσαμε να έχουμε fast track αγώνες 20 Ε.Δ. που διεξάγονται καθαρά όπως τα ράλι-σπριντ που μάθαμε. Όλα αυτά, τα είδε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, ο οποίος τοποθετήθηκε σχετικά στο περιθώριο του Γύρου της Κορσικής:


«Για μένα, τα ράλι δεν είναι σπριντ, αλλά αντοχή, περιπέτεια. Προσωπικά, θα ήθελα να έχω μερικές νυχτερινές Ε.Δ., θα ήθελα πολύ να δω τους ανθρώπους να πηγαίνουν στη μέση της νύχτας για να παρακολουθήσουν τα ράλι και θα ήθελα να δω περισσότερα Service Park. Αλλά καταλαβαίνω τις δυσκολίες που υπάρχουν και αυτή μου η επιθυμία είναι περισσότερο η ιστορία από το μέλλον των ράλι.

Εκτιμώ ότι ένα από τα πλεονεκτήματα της προσθήκης ενός στοιχείου αντοχής στα ράλι του WRC θα ήταν η απρόβλεπτη εξέλιξή τους. Αλήθεια, ξέρετε ένα από τα προβλήματά μου με τους σημερινούς αγώνες; Τα αυτοκίνητα είναι πολύ αξιόπιστα… Θέλω να πω, κοιτάξτε τη Formula 1, τα πράγματα είναι τόσο αποτελεσματικά, είναι τόσο πολλή η δουλειά με την εγκατάσταση προσομοίωσης και τα αυτοκίνητα είναι τόσο αξιόπιστα.

Αυτό είναι κάτι που νιώθω ότι δεν είναι τόσο καλό για το άθλημα, μας αρέσει και μου αρέσει να βλέπουμε πιο απρόβλεπτα πράγματα. Ο αγώνας πρέπει να έχει κάποια απρόβλεπτη γεύση. Η αλλαγή των κανονισμών για την αναγκαστική χρήση των βασικών στοιχείων για εισαγωγή φιλοσοφίας κοντά στην περιπέτεια και το απρόβλεπτο είναι αναγκαία. Ίσως θα μπορούσαμε να επιτρέπουμε λιγότερες αλλαγές κατά τη διάρκεια της σεζόν για κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό. Aυτό θα έκανε τα πράγματα φθηνότερα, αλλά και πιο ενδιαφέροντα».

Φρεσκάροντας τη μνήμη μας

Το Ράλι Σαφάρι είναι «ίδιας ηλικίας» με το Ακρόπολις, αγώνας που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά από τις 27 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου του 1953 ως το Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής (East African Coronation Safari) στην Κένυα, την Ουγκάντα και την Ταγγανίκα, στο πλαίσιο του εορτασμού της στέψης της βασίλισσας Ελισάβετ Β’. Το 1960 μετονομάστηκε σε Ανατολικό Αφρικανικό Σαφάρι Ράλι (East African Safari Rally) και κράτησε το όνομα μέχρι το 1974, όταν έγινε Safari Rally. Ήταν ένα από τα πιο διάσημα και σκληρά ράλι της εποχής του.

Διάφοροι θρύλοι έχουν αναπτυχθεί για την παροιμιώδη σκληρότητα του Σαφάρι και ως μακράν το πιο δύσκολο ράλι για να κερδίσει κάποιος στο πρωτάθλημα WRC! Μάλιστα, κάποιοι είπαν ότι η νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν ισοδύναμη της νίκης σε τρία άλλα ράλι. Οι δύσκολες συνθήκες, όπως ο συνεχώς μεταβαλλόμενος καιρός και οι πολύ σκληροί δρόμοι, συχνά γεμάτοι από αιχμηρά βράχια, ή τα λασπώδη εδάφη, καθιστούσαν πολύ δύσκολη τη ζωή, όχι μόνο για τα πληρώματα, αλλά και για τους μηχανικούς της ομάδας, μια και έπρεπε οι επισκευές να γίνονται συνεχώς στα αυτοκίνητα σε υπαίθριους χώρους, συχνά υπό ακραίες θερμοκρασίες και έντονη υγρασία.

Ο αγώνας παλιά διεξαγόταν με καθεστώς Απλών Διαδρομών με μήκος από 100 έως 300 χιλιόμετρα ή και παραπάνω, και εντάχθηκε σε καθεστώς Ειδικών Διαδρομών (format υπόλοιπων αγώνων του WRC) το 1996. Από τότε έως το 2002, ο αγώνας είχε συνολικά πάνω από 1.000 χιλιόμετρα, με Ειδικές Διαδρομές πάνω από 60 χιλιόμετρα, σε αντίθεση με τα περισσότερα ράλι που είχαν κάτω από 500 χιλιόμετρα συνολικής απόστασης. Αυτό σήμαινε ότι ο συνολικός χρόνος του νικητή ήταν πάνω από 12 ώρες το 1996 και μειώθηκε στις 8 ώρες το 2002.

Η εκδήλωση ήταν μέρος του ημερολογίου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για πολλά χρόνια, μέχρι να αποκλειστεί μετά το 2002 λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης και καλής διοργάνωσης το 2003.

Φωτογραφίες: Reporter Images

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]