Αυτή είναι η νέα Porsche 911 GT3 (+video)

Η Porsche παρουσίασε και επισήμως πριν από λίγο, ψηφιακά, την ολοκαίνουργια 911 GT3! Διαβάστε τα πάντα για αυτήν και δείτε την σε εικόνες και video.

Βρείτε μας στο

Η Porsche παρουσίασε πριν από λίγο και επισήμως τη νέα 911 GT3. Πρόκειται για την έβδομη γενιά του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της, το οποίο αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με το τμήμα Porsche Motorsport. Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα και όπως αναμένεται από μία Porsche 911 GT3, το αυτοκίνητο μεταφέρει την αγνή τεχνολογία αγώνων σε μοντέλο παραγωγής! Ένα μοντέλο που πέραν των αλλαγών και της τεχνολογίας που… κουβαλά, είναι σημαντικό, γιατί στο μέλλον θα είναι δύσκολο να δούμε αυτοκίνητο παραγωγής με ατμοσφαιρικό μοτέρ με αυτά τα χαρακτηριστικά, που θα γυρνά στις 9.000 σ.α.λ. (δύσκολο λόγω ρύπων φυσικά αν και οι μηχανικοί της Porsche άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο, καθώς δήλωσαν πως αν κάποιος μπορεί να το κάνει αυτό και μετά το 2025, τότε είμαστε εμείς στην Porsche). Ίσως λοιπόν αυτή η 911 GT3 να είναι και η… τελευταία των Μοϊκανών! Πάμε όμως να διαβάσουμε περισσότερα για αυτήν και να την δούμε σε επίσημες εικόνες και video.

Στις βασικές αλλαγές του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται η νέα ρύθμιση της ανάρτησης καθώς και η βελτιωμένη αεροδυναμική, με την πίσω πτέρυγα και τον εντυπωσιακό διαχύτη να προέρχονται από το επιτυχημένο αγωνιστικό μοντέλο GT3 911 RSR.

Πλέον, ο εξακύλινδρος μπόξερ κινητήρας των 3.996 κ.εκ. αποδίδει 510 ίππους και 470 Nm ροπής (σχεδόν αμετάβλητος σε σχέση με αυτόν του 911 GT3 Cup) και γυρνά μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ. ενώ η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα, βασίζεται στο σύστημα της 911 GT3 R, το οποίο έχει δοκιμαστεί και σε αγώνες αντοχής.

Με τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα (318 χλμ./ώρα με PDK) είναι ακόμα πιο γρήγορη από την προηγούμενη 911 GT3 RS. Επιταχύνει από μηδέν σε 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 δλ. με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Η συνδυασμένη κατανάλωση της 911 GT3 είναι 13,3 λίτρα / 100 χλμ. (PDK 12,4).

Κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών, που παραδοσιακά λαμβάνουν χώρα στο Nurburgring το απόλυτο έδαφος δοκιμών εξέλιξης, για όλα τα σπορ αυτοκίνητα και όχι μόνο, η Porsche κατάφερε να βελτιώσει τη νέα 911 GT3 κατά 17 δευτερόλεπτα σε σχέση με την προκάτοχό της. Ο οδηγός Lars Kern χρειάστηκε μόλις 6:59.927 για έναν πλήρη γύρο 20,8 χιλιομέτρων. Το μικρότερο κομμάτι των 20,6 χιλιομέτρων, το οποίο είχε προηγουμένως χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, ολοκληρώθηκε από την 911 GT3 σε 6:55,2.

Σε αυτό το σημεία να τονίσουμε πως η Porsche κατάφερε παρά την αυξηση των διαστάσεων, τους μεγαλύτερους τροχούς, το Roll Cage και τα πρόσθετα τεχνικά χαρακτηριστικά, να κρατήσει το βάρος της νέας 911 GT3 στα ίδια επίπεδα με την προκάτοχό της. Έτσι, ζυγίζει με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 1.418 κιλά και με PDK 1.435 κιλά. Το μπροστινό καπό είναι από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τα παράθυρα έχουν ελαφρύτερα κρύσταλλα, ενώ δισκόπλακες, σφυρηλατημένοι τροχοί, πλάτη καθισμάτων και σύστημα εξάτμισης φροντίζουν για την περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους. Και μιας και μιλάμε για εξάτμιση, η Porsche υπόσχεται υπέροχο ήχο.

Στο εσωτερικό τα πάντα δείχνουν το… αγωνιστικό DNA του αυτοκινήτου. Το… πιλοτήριο είναι σύμφωνο σχεδιαστικά με την τρέχουσα γενιά μοντέλων της μάρκας. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η οθόνη παρακολούθησης: με το πάτημα ενός κουμπιού, μειώνει τις ψηφιακές οθόνες αριστερά και δεξιά του κεντρικού πίνακα, στα απολύτως απαραίτητα κατά την οδήγηση.

Η Porsche Exclusive Manufaktur “ασχολείται” επίσης με τη νέα 911 GT3 και τη συμπληρώνει με συγκεκριμένες επιλογές, όπως ελαφριά οροφή κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εξωτερικούς καθρέφτες από ανθρακονήματα, προβολείς με σκούρο LED matrix και αντίστοιχα πίσω φώτα αποκλειστικής σχεδίασης. Στο εσωτερικό, οι λεπτομέρειες του εξοπλισμού, το χρονόμετρο Sport Chrono, οι ζώνες ασφαλείας και οι διακοσμητικές λωρίδες έχουν κομψές πινελιές στο χρώμα του αμαξώματος ή σε άλλο επιθυμητό χρώμα.

Η Porsche προσφέρει τη νέα 911 GT3 με τιμή εκκίνησης 152.416 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (τιμή Γερμανίας). Η έναρξη παράδοση έχει οριστεί για τον Μάιο του 2021.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr