Πάνε ακριβώς 20 χρόνια από τότε που η συγκεκριμένη BMW M5 E39 βγήκε από το εργοστάσιο. Δεν χρησιμοποιήθηκε σχεδόν ποτέ και η κατάστασή της, όσο και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει, το αποδεικνύουν. Αξίζει, όμως, αυτό το αστρονομικό ποσό που ζητά η εταιρεία που έχει αναλάβει την πώλησή της;
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 2003 και μέχρι σήμερα έμεινε αχρησιμοποίητο, με αποτέλεσμα να έχει διανύσει μόλις 1.200 χιλιόμετρα. Εξακολουθεί να είναι βαμμένο με το εργοστασιακό “Imola Red”, ενώ συνοδεύεται από πιστοποίηση μη εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα.
Μόλις πέρασε στα χέρια της εταιρείας από το Οχάιο έγιναν κάποιες εργασίες. Για παράδειγμα, αφαιρέθηκαν τα εργοστασιακά Dunlop SP Sport 8080 και την θέση τους πήρε ένα “φρέσκο” σετ Michelin Pilot Sport 4S. Επιπλέον, έγινε εκτενές service με αλλαγές στα αναλώσιμα. Κάτω από το καπό υπενθυμίζουμε ότι βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 4,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους. Η κίνηση εννοείται ότι περνά στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Για το τέλος αφήσαμε την τιμή της BMW M5 E39, με την επίσημη αγγελία να αναγράφει το απίστευτο ποσό των 299.990 δολαρίων, δηλαδή κάτι παραπάνω από 273.500 ευρώ. Δεν θα σχολιάσουμε το ποσό, αλλά θα υπενθυμίσουμε πως για την απόκτηση μίας ολοκαίνουριας BMW M5 των 600 ίππων στην Ελλάδα απαιτείται το ποσό των 178.500 ευρώ, σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο.