Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχουμε δει “αναγεννήσεις” παλιών αυτοκινήτων που φέρουν σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες, όπως για παράδειγμα το Citroen DS, αλλά ο ελβετικός οίκος Officine Fioravanti προτίμησε να ακολουθήσει μία διαφορετική οδό που σίγουρα δεν θα αφήσει ασυγκίνητους τους γνήσιους “petrolheads”.
Διαβάστε επίσης: Με μόλις 10.000 χλμ. πωλήθηκε η Ferrari Testarossa του Miami Vice (+video)
Ο λόγος για την εικονιζόμενη “restomod” έκδοση της Ferrari Testarossa που βλέπουμε στις εικόνες. Εξωτερικά, δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την εργοστασιακή έκδοση. Οι αναβαθμίσεις περιορίζονται στις αλλαγή των ζαντών, οι οποίες έχουν μεγαλώσει από τις 16 ίντσες στις 17 εμπρός και 18 πίσω.
Στο εσωτερικό τους κρύβονται τα ισχυρά φρένα της Brembo, που “συνεργάζονται” με σύστημα ABS, ενώ δεν απουσιάζει και το ESP. Άλλωστε είναι ένα project του 2021 και τέτοια συστήματα επιβάλλονται. Η βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς ολοκληρώνεται με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, αλλά και την εφαρμογή αντιστρεπτικών. Όσο για το εσωτερικό, η ελβετική εταιρεία αναφέρει ότι έχουν γίνει κάποιες σύγχρονες προσθήκες, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση των πλαστικών επιφανειών με αλουμίνιο και η εγκατάσταση infatainment που εξοπλίζεται και με bluetooth.
Για το τέλος, βέβαια, αφήσαμε τον κινητήρα, μιας και αυτός συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό βρίσκεται μία βελτιωμένη εκδοχή του 12κύλινδρου μοτέρ χωρητικότητας 4,9 λτ., το οποίο παράγει πλέον 510 ίππους και 600 Nm ροπής. Η εταιρεία δεν αναφέρει πως πέτυχε την αναβάθμιση, αλλά τονίζει πως με την διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα η τελική ταχύτητα εκτοξεύτηκε στα 324 χλμ./ώρα.