Αυτό είναι το “ιπτάμενο” μοτέρ της Porsche

Λίγοι γνωρίζουν ότι υπήρξε μια εποχή που ο flat six αερόψυκτος κινητήρας της Porsche 911 προσπάθησε να κατακτήσει και τους αιθέρες, κάτι που έκανε με σχετική μάλιστα επιτυχία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Την 10ετία του ’50 οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ελαφριών αεροσκαφών ξεκίνησαν να προσαρμόζουν τους μικρούς αερόψυκτους κινητήρες των Porsche 356 και Volkswagen Beetle στα αεροπλάνα τους κρατώντας παράλληλα τις μετατροπές στο ελάχιστο δυνατό, ως μία πιο προσιτή εναλλακτική λύση σε σχέση με τους κινητήρες που είχαν εξελιχθεί αποκλειστικά για τους αιθέρες.

Δείτε επίσης – Video: Οι Top 5 Porsche με τον κινητήρα εμπρός

Η Porsche μάλιστα ξεκίνησε να συνεργάζεται με κάποιους από αυτούς τους κατασκευαστές και έτσι έφτασαν στην παραγωγή εργοστασιακά προετοιμασμένοι κινητήρες της γερμανικής εταιρείας μεταξύ 1957 και 1963. Τα μικρά μοτέρ είχαν χωρητικότητα 1,6 λίτρα και η απόδοση τους έφτανε στους 55-70 ίππους που ήταν αρκετοί για ένα μικρό και ελαφρύ αεροσκάφος.


Η Porsche ασχολήθηκε ξανά με τους κινητήρες για μικρά αεροσκάφη στις αρχές της 10ετίας του ’80 παίρνοντας αυτή τη φορά σαν βάση τον σημαντικά ισχυρότερο κινητήρα της 911 εκείνης της εποχής. Το νέο μοτέρ της γερμανικής εταιρείας ονομαζόταν PFM 3200 (Porsche FlugΜotoren -Μηχανές Αεροσκαφών Porsche) και είχε δεχτεί όλες τις απαραίτητες μετατροπές για να μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον αέρα.

Ο PFM 3200 κινητήρας είχε χωρητικότητα 3,2 λίτρα και ήταν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία ατμοσφαιρική και μία που χρησιμοποιούσε υπετροφοδότηση και η απόδοση του έφτανε στους 210 και 240 ίππους αντίστοιχα. Τα “ιπτάμενα” μοτέρ της Porsche ήταν σημαντικά ισχυρότερα από αντίστοιχης χωρητικότητας “συμβατικούς” κινητήρες ελαφριών αεροσκαφών έχοντας σχεδόν τη διπλάσια ισχύ. Παράλληλα η λειτουργία τους ήταν πιο πολιτισμένη αλλά και πιο ήσυχη αφού έφεραν και εξάτμιση με σιγαστήρα.

Διαβάστε επίσης: Ο θρυλικός Rohrl μας παρουσιάζει τα κορυφαία Porsche Rallye Cars (+video)

Ο PFM 3200, αν και βαρύτερος από τους ανταγωνιστές του και με περισσότερες απαιτήσεις για ψύξη, ήταν μια από τις πλέον προηγμένες προτάσεις στην κατηγορία του. Ξεκίνησε να παράγεται το 1985 με τους Γερμανούς να κατασκευάζουν συνολικά 80 μονάδες. Ωστόσο, αν και κινητήρας είχε αρχίσει να έχει την αποδοχή των κατασκευατών μικρών αεροσκαφών, η Porsche αποφάσισε να εγκαταλείψει το project στις αρχές της 10ετίας του ’90, γιατί η αγορά για μικρά αεροσκάφη “αναψυχής” βρέθηκε τότε σε κρίση.

Η Porsche σταμάτησε επίσημα να υποστηρίζει με ανταλλακτικά τον PFM 3200 το 2007, από ό,τι καταλαβαίνουμε όμως υπάρχουν ακόμη μοτέρ της γερμανικής εταιρείας που εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά σε μικρά αεροσκάφη, μεταξύ άλλων, των Mooney (M20L) και Cessna (172).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.