Αυτό είναι το πολυτιμότερο Honda S2000 στον κόσμο

Οι τιμές για το Honda S2000 έχουν αρχίσει να παίρνουν την ανιούσα όπως φαίνεται και από μια τελευταία πώληση που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α.

Βρείτε μας στο
Honda S2000 CR Club Racer

Μπορεί να μην το διαδέχτηκε ποτέ ένας “αντικαταστάτης” στη γκάμα της Honda, ωστόσο στα 10 περίπου χρόνια που έμεινε στην παραγωγή το Honda S2000 κατάφερε να αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό με τις συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις του να ξεπερνούν τις 110.000. Το ιαπωνικό roadster ήταν από την αρχή της εμπορικής του σταδιοδρομίας αυτό που αποκαλούμε “future classic” ένα μοντέλο δηλαδή που όχι μόνο θα αντέξει το τεστ του χρόνου αλλά όσο περνάει ο καιρός θα αποκτήσει συλλεκτική αξία και θα δει τα ποσά για τα οποία αλλάζει χέρια να ανεβαίνουν.

Διαβάστε επίσης: Honda Ropot. Η συσκευή που προσέχει τα παιδιά στο δρόμο! (+video)

Ως μεταχειρισμένο το Honda S2000 έχει αρχίσει να σπάει τα δικά του “προσωπικά” ρεκόρ εδώ και μερικά χρόνια με την αξία του, ανάλογα και με την έκδοση φυσικά, να έχει ξεπεράσει τα 60.000 ευρώ.

Πάει λιγότερο από ένας χρόνος από τότε που σας είχαμε γράψει για ένα εξαιρετικό S2000 που άλλαξε χέρια στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το ποσό των 63.400 ευρώ. Τώρα στις οθόνες μας έχουμε μια νέα αγοραπωλησία S2000 που ανεβάζει σημαντικά τον πήχη για το ιαπωνικό roadster και όπως μπορείτε να δείτε και εσείς από τις εικόνες το αξίζει.

Πρόκειται για την έκδοση Club Racer του facelift S2000, μια έκδοση λαχταριστή που προοριζόταν μόνο για τις αγορές της Β. Αμερικής με έμφαση στη διασκέδαση στα trackdays. Φέρει τον μεγαλύτερο σε κυβισμό F22C1 κινητήρα των 2,2 λίτρων, επιπλέον εργοστασιακά αεροδυναμικά βοηθήματα (η αεροτομή στο πίσω μέρος βγάζει μάτια), αλλαγές στην ανάρτηση (σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές), αλλά και ενισχύσεις στο πλαίσιο για αυξημένη στιβαρότητα. Έναντι του στάνταρ S2000 φέρει επίσης και φαρδύτερα πίσω ελαστικά αλλά και στάνταρ σκληρή αφαιρούμενη οροφή. Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό με τα σπορ καθίσματα να φέρουν κίτρινες-μαύρες επενδύσεις από alcantara με το κίτρινο χρώμα να κάνει την εμφάνιση του και σε άλλα σημεία της καμπίνας όπως για παράδειγμα στην αλουμινένια μπίλια του επιλογέα ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης: Το… αξέχαστο Honda CRX και το “μαγικό” VTEC

Αυτό λοιπόν το Honda S2000 CR είναι πλέον και επίσημα το πιο πολύτιμο που έχουμε δει μέχρι στιγμής καθώς αντάλλαξε χέρια για το ποσό των 92.865 ευρώ, τη στιγμή που το προηγούμενο, επίσης CR, είχε πωληθεί για περίπου 64.000 ευρώ. Ένα πραγματικό άλμα στην αξία του ιαπωνικού roadster που δείχνει να εκτιμάται όλο και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr