Αυτό είναι το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο σπορ

Αν αναζητείτε ακόμα ποιο είναι το πλέον δημοφιλές σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τότε στο κείμενου του Θωμά Ευθυμίου θα βρείτε την απάντηση.



Αν αναζητείτε ακόμα ποιο είναι το πλέον δημοφιλές σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όλες οι ενδείξεις, οι παραδοχές αλλά και τα στατιστικά στοιχεία θα σας δείξουν τα ράλι! Ναι, όλα αυτά. Τα ράλι. Και έχει εξήγηση για το τι και πώς. Διότι ο διαφωνών μαζί μας θα μπορούσε να απαιτήσει εξηγήσεις, τις οποίες θα του τις δώσουμε, αναφέροντας τη ραγδαία αύξηση των θεατών φυσικής παρακολούθησης των Ειδικών Διαδρομών, όπως και τη συντριπτική αύξηση της παγκόσμιας τηλεθέασης, συνεπεία της απίστευτα επαγγελματικής προσέγγισης του σπορ από τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του WRC.

Η δημοφιλία όμως; Από πού μπορεί να αντλήσει κάποιος εξηγήσεις για το πώς ακόμα και νέες γενιές θεατών δημιουργούνται κάθε χρόνο με ακρίβεια και συνέπεια; Εδώ έρχεται το μοναδικό θέαμα που προσφέρουν τα αυτοκίνητα World Rally Cars τελευταίας γενιάς αλλά και τα ανταγωνιστικότατα RRC (Real Rally Cars για εμάς), τα γνωστά μας R5!

Επίσης, κοντά στο θέαμα τοποθετούμε και την αμεσότητα. Αυτή που απουσιάζει στα αποστειρωμένα περιβάλλοντα των σιρκουί, εκεί που για να βρεθείς κοντά στα ινδάλματά σου πρέπει να είσαι επαγγελματίας σχετικός με τον χώρο ή υπερτυχερός να σου κάτσει κανένα πέρασμα των οδηγών από κοντά σου. Για αγκαλιές, αγγίγματα και αυτόγραφα, ξεχάστε το…

Η φωτογραφία που βλέπετε είναι από την πόλη Alghero της βορειοδυτικής Σαρδηνίας των 45.000 κατοίκων και με πλούσια ιστορία αλλά και ενεργό ιστορικό κέντρο.

Σε αυτό το κέντρο, οι διοργανωτές «οδήγησαν» τα αγωνιστικά αυτοκίνητα την πρώτη ημέρα του αγώνα, για να τα δει ο κόσμος από κοντά, να τα αγγίξει, να δει τα πληρώματα, να μιλήσει μαζί τους, να πάρει αυτόγραφα αλλά και να φωτογραφηθεί μαζί τους.

Οι συνειρμοί, άμεσοι: φανταστήκαμε σε ένα μελλοντικό Ράλλυ Ακρόπολις τα αυτοκίνητα πριν φτάσουν στον Ιερό Βράχο για την εκκίνηση να περνάνε μέσα από το εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας! Πηγαίνοντας με 10 χ.α.ώ., ανάμεσα σε ανθρώπους που θα γίνονταν οικείοι με το θέαμα, και να ανεβαίνουν την Κολοκοτρώνη για να πάνε Σύνταγμα και μετά στον «Διόνυσο» και τον λόφο του Φιλοπάππου…

Τι χρειάζεται για όλα αυτά; Αγώνα, που δεν έχουμε πια, και, αν και όταν αποκτήσουμε, ανθρώπους με όραμα. Για την ώρα, δεν έχουμε τίποτε από τα δύο.

mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: tefthymiou@traction.gr