Αυτό ήταν το μοντέλο με τον ισχυρότερο 20V του VW Group

Κινητήρας πασπαρτού στον όμιλο ο 1.8Τ-20V και για πολλούς ο καλύτερος όλων! Σε ποιο μοντέλο, όμως, τοποθετήθηκε η ισχυρότερη εκδοχή του και πόσους ίππους απέδιδε;

Ο 20βάλβιδος κινητήρας του ομίλου VW, γνωστός ως 20V, έμεινε στην ιστορία για την αξιοπιστία του, αλλά και την αστείρευτη δυνατότητα βελτίωσης. Αυτή τη φορά, θα μείνουμε στις εργοστασιακές του εκδόσεις για να δούμε το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθετήθηκε αποδίδοντας την υψηλότερη ισχύ.

Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda

Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για ένα μοτέρ που προσφέρθηκε τόσο ως ατμοσφαιρικό, όσο και ως υπερτροφοδοτούμενο. Στην turbo εκδοχή του ξεκινούσε από το εύρος των περίπου 150 ίππων και τον συναντήσαμε σε πολλά μοντέλα του ομίλου. Δεν ήταν λίγες οι φορές, όμως, που ξεπέρασε ακόμα και τους 200 ίππους, όπως για παράδειγμα το Audi S3 πρώτης γενιάς, κάτω από το καπό του οποίου απέδιδε 225 ίππους.

VW, Skoda, Audi, Seat, σχεδόν όλες η μάρκες του ομίλου είχαν κάποια μοντέλα με τον 20V κάτω από το καπό στις αρχές του 2000. Η ισχυρότερη εργοστασιακή έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου τοποθετήθηκε αποκλειστικά σε ένα πολύ “ειδικό” και σπάνιο αυτοκίνητο. Πρόκειται για το Audi TT Quattro Sport, το οποίο αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2005.

H ισχύς του τετρακύλινδρου 1.8Τ-20V έφτασε για πρώτη (και τελευταία φορά) στους 240 ίππους (320 Nm ροπής) και, σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος των 1.390 κιλών, επέτρεψε μία αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 5,8. Για να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η μάζα, οι μηχανικοί της Audi αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα, το σύστημα κλιματισμού και το εφεδρικό ελαστικό. Αποτέλεσμα ήταν τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,9 δλ.

Εξωτερικά, η ειδική έκδοση απέκτησε το πακέτο S-Line, με την οροφή και τους καθρέφτες να είναι μαύροι, ενώ οι αλλαγές ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση διαχύτη και ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων. Στο εσωτερικό, πέρα από την μείωση του βάρους, υπήρξαν αρκετές επενδύσεις με δέρμα τύπου alcantara. Ιδιαίτερη έμφαση, τέλος, δόθηκε ακι στην δυναμική συμπεριφορά με βελτίωση ακαμψίας του πλαισίου, μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Carrera 4S, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως coupé, cabrio και αλλά και Targa 4S, με δύο παραλλαγές αμαξώματος...
Το VW California στη νέα έκδοση του είναι πιο ευρύχωρο, έξυπνο, εκλεπτυσμένο και βιώσιμο από ποτέ και έρχεται και ως 4κίνητο plug-in υβριδικό....
Οι κατασκευαστές βλέπουν πλέον ότι η συνύπαρξη της φύσης με την παραγωγή είναι απαραίτητη και η VW Commercial Vehicles αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα....
Η CUPRA συνεχίζει να ενισχύει την παγκοσμιοποίηση της, με το άνοιγμα του 12ου CUPRA City Garage, το οποίο όμως είναι και το πρώτο σε αυτή...
Το παιχνίδια εν κινήσει έρχονται στα μοντέλα αυτής της γερμανικής εταιρείας που ενσωματώνει την πλατφόρμα AirConsole στα infotainment συστήματα τους....
Το νέο CUPRA Garage της Βελμάρ στον Γέρακα ανοίγει τις πόρτες του και καλωσορίζει το κοινό σε ένα μοναδικό Test Drive Festival, που ξεκινά την...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Porshe 911 Carrera 4S 2025

Νέα Porsche 911 4S: Αισθητικό φρεσκάρισμα και περισσότερη ισχύς

Τεχνητή νοημοσύνη BMW εργοστάσιο

Η τεχνητή νοημοσύνη στη συντήρηση εργοστασίων! – Πού εφαρμόζεται

BMW CE 04 2025

Νέο BMW CE 04 – Νέα χρώματα και έξτρα προαιρετικός εξοπλισμός