Ενσωματώνοντας μερικές “φρέσκιες” πινελιές, το ανανεωμένο Mazda CX-30 έφτασε στην χώρα μας. Τώρα, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε τα τρία μηχανικά σύνολα που θα τροφοδοτούν το ιαπωνικό SUV. Πάμε να τα γνωρίσουμε καλύτερα!
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 2λιτρος e-SKYACTIV G, ο οποίος είναι τετρακύλινδρος και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στην πρώτη περίπτωση, η ισχύς αγγίζει τους 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 213 Nm από τις 4.000 σ.α.λ. Στην δεύτερη περίπτωση, η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 150 ίππους και η ροπή διατηρείται στα 213 Nm. Η μέση κατανάλωση περιορίζεται και για τις δύο εκδόσεις στα 5,9-6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 γρ./χλμ.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0, ο οποίος ενσωματώνει την τεχνολογία Mazda M Hybrid, αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 240 Nm εμφανίζεται στις 4.000 σ.α.λ. Πέρα από τις εξαιρετικές επιδόσεις, το συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει κορυφαία διαχείριση του καυσίμου. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,7-6,6 λτ. /100 χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 149-128 γρ./χλμ. (WLTP).
Όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα που ακολουθεί, όλα τα μηχανικά σύνολα με κίνηση στον εμπρός άξονα ή τετρακίνηση, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο επίσης έξι σχέσεων. Περισσότερες πληροφορίες για το ανανεωμένο Mazda CX-30 μπορείτε να βρείτε στο σχετικό μας κείμενο πατώντας εδώ.
Mazda CX-30 | |||
Κινητήρας | e-Skyactiv G 2.0 122 PS | e-Skyactiv G 2.0 150 PS | e-Skyactiv X 2.0 186 PS |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6MT / 6AT | 6MT / 6AT | 6MT / 6AT |
Μετάδοση | FWD / AWD | FWD / AWD | FWD / AWD |
Mazda M Hybrid | Standard | Standard | Standard |
i-Stop | Standard | Standard | Standard |