Αύξηση κερδοφορίας για τον όμιλο της BMW το 2022

Σημαντική αύξηση της κερδοφορίας του έναντι του 2021 παρουσίασε ο όμιλος της BMW για το 2022, ο οποίος πέτυχε του στόχους που είχε θέσει με βάση τη στρατηγική του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
όμιλος BMW αύξηση κερδοφορίας 2022

Ειδικότερα ο όμιλος της BMW αύξησε σημαντικά τα κέρδη προ φόρων (EBT) του ομίλου στα 23,5 δισ. ευρώ (+46,4%) και τα καθαρά κέρδη (18,58 δισ. ευρώ / +49,1%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Διαβάστε επίσης – BMW Individual: Νέα εντυπωσιακά χρώματα για την XM

Αυτή η θετική εξέλιξη μπορεί σύμφωνα με τους Βαυαρούς να αποδοθεί στη βελτιωμένη τιμολόγηση και στις θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος, καθώς και στην πλήρη ενοποίηση της κινεζικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA). Η τελευταία συνεισέφερε επίσης με 5,01 δισ. ευρώ στις 11 Φεβρουαρίου 2022 στις αισθητά υψηλότερες ελεύθερες ταμειακές ροές των 11,07 δισ. στον αυτοκινητιστικό τομέα.


Οι αυξημένες κατά 107,7% πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων το 2022 απέσπασαν ποσοστό 9% επί του συνόλου των παραδόσεων το 2022 και συνέβαλαν στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 του στόλου των νέων οχημάτων στην ΕΕ.

BMW και Solid Power στις μπαταρίες στέρεου τύπου 2023

Βάσει προκαταρκτικών στοιχείων, η τιμή αυτή διαμορφώθηκε στα 105,0 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (WLTP). Πρόκειται για μία μείωση της τάξεως του -9,4% που υπερβαίνει αισθητά την τιμή του προηγούμενου έτους και τον ισχύοντα στόχο εκπομπών κατά 22,5 γρ./χλμ. (προηγ. έτος: 115,9 γρ./χλμ.). Το BMW Group προχωρά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων του και στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις συνολικές παραδόσεις του στο 15% φέτος.

Διαβάστε επίσης: Με πέντε χρόνια εγγύηση οι μοτοσικλέτες της BMW

Όπως αναμενόταν, οι παραδόσεις ήταν ελαφρώς χαμηλότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στις 2.399.632 μονάδες (προηγ. έτος: 2.521.514 οχήματα/ -4,8%). Η σταθερά υψηλή ζήτηση των πελατών αντανακλάται στο ισχυρό βιβλίο παραγγελιών της εταιρείας. Ωστόσο, αυτό δεν μπόρεσε να εκπληρωθεί πλήρως, λόγω των δυσκολιών στην προμήθεια ημιαγωγών, των διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού και των lockdowns λόγω COVID στην Κίνα.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα -BEV και PHEV- απέσπασαν μερίδιο 18,1% (433.792 μονάδες/ +32,1% σε ετήσια βάση) επί των συνολικών παραδόσεων. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 215.752 μονάδες – σημαντική αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος (+107,7% σε ετήσια βάση).

Τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε 142,61 δισ. ευρώ (προηγ. έτος 111,23 δισ. / +28,2%), με την ενσωμάτωση των εσόδων της BBA να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση. Το BMW Group επωφελήθηκε επίσης από τη βελτιωμένη τιμολόγηση – τόσο για τις πωλήσεις νέων οχημάτων όσο και για τη μεταπώληση των οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα leasing – καθώς και από τις θετικές επιδράσεις του προϊοντικού μίγματος.

Δαπάνες Έρευνας και Εξέλιξης ( R & D ) για νέα μοντέλα και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης 6ης γενιάς

Ο συνεχιζόμενος μετασχηματισμός του BMW Group αντανακλάται στη μέτρια αύξηση των δαπανών για έρευνα και εξέλιξη: Οι δαπάνες R&D σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IFRS) ανήλθαν σε 6,62 δισ. ευρώ (πρ προηγ. έτος: 6,29 δισ./ +5,2%). Ο μεγαλύτερος όγκος των δαπανών R&D αφορούσε κυρίως νέα μοντέλα, τη Neue Klasse και τη σχετική ανάπτυξη ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης έκτης γενιάς. Πρόσθετες επενδύσεις πραγματοποιήθηκαν επίσης στην ψηφιοποίηση του στόλου οχημάτων και την αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Ωστόσο, ωστόσο λόγω των υψηλότερων εσόδων του έτους, ο δείκτης R&D, σύμφωνα με το Γερμανικό Εμπορικό Κώδικα, ήταν χαμηλότερος, στο 5,0% (προηγ. έτος: 6,2%).

Οι κεφαλαιακές δαπάνες για ακίνητα, εργοστάσια και λοιπά άυλα περιουσιακά στοιχεία ανήλθαν σε 7,79 δισ. ευρώ το 2022 (προηγ. έτος: 5,01 δισ./ +55,4%). Η αύξηση αυτή αντανακλά την ενοποίηση των επενδύσεων της BBA και τις κεφαλαιακές δαπάνες για νέα μοντέλα όπως η Σειρά 7 και η BMW X1. Πρόσθετα κεφάλαια διοχετεύτηκαν στην επιταχυνόμενη αύξηση των BEV. Το ποσοστό κεφαλαιουχικών δαπανών (capex) διαμορφώθηκε στο 5,5%.

Το BMW Group ανακοίνωσε κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ύψους 13,99 δισ. ευρώ για το σύνολο του έτους (προηγ. έτος: 13.40 δισ./ +4,5%). Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου σημείωσαν και πάλι μεγάλη αύξηση και, ως αποτέλεσμα της πλήρους ενοποίησης της BBA, ανήλθαν στα 23,50 δισ. ευρώ (προηγ. έτος: 16,06 δισ./ +46,4%). Το περιθώριο EBT του Ομίλου ανήλθε σε 16,5% (προηγ. έτος: 14,4%- +2,1 ποσοστιαίες μονάδες).

Επέλαση ηλεκτροκίνησης και συνεχιζόμενη άνοδος για την BMW Motorrad
Το 2022, η BMW Motorrad προχώρησε στον εξηλεκτρισμό της μάρκας στον τομέα της αστικής κινητικότητας, με την παρουσίαση του ηλεκτρικού σκούτερ BMW CE 04. Οι παραδόσεις του τμήματος Μοτοσικλετών έφτασαν σε νέο ιστορικό υψηλό 202.895 μονάδων το 2022 (προηγ. έτος: 194.261 μονάδες/ +4,4%). Αν και οι επιδόσεις στις Ευρωπαϊκές αγορές, με εξαίρεση τη Γαλλία (+6,7% σε ετήσια βάση), ήταν λιγότερο δυναμικές, οι πωλήσεις στην Κίνα (+7,7% σε ετήσια βάση) σημείωσαν σταθερή αύξηση, ενώ οι παραδόσεις στην Αμερική αυξήθηκαν σημαντικά (+14,4% σε ετήσια βάση).

Ο τομέας σημείωσε έσοδα ύψους 3,17 δισ. ευρώ (πέρυσι: 2,74 δισ./ +15,6%), με EBIT 257 εκατ. (προηγ. έτος: 227 εκατ. / +13,2%). Το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε σε 8,1% (προηγ. έτος: 8,3%/ -0,2 ποσοστιαίες μονάδες) και συνεπώς βρίσκεται εντός του εύρους στόχου 8-10% που είχε θέσει ο όμιλος της BMW

Περισσότερος ανταγωνισμός και αλλαγές στην κατάσταση κινδύνου για τον τομέα Financial Services
Ο έντονος ανταγωνισμός, τα υψηλότερα επιτόκια και ο πληθωρισμός, καθώς και η περιορισμένη διαθεσιμότητα οχημάτων, επηρέασαν τις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών το 2022.

Ο συνολικός όγκος των νέων συμβάσεων χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης με πελάτες λιανικής μειώθηκε κατά 12,6% σε 55,44 δισ. ευρώ (προηγ. έτος 63,41 δισ.). Το ποσοστό των νέων οχημάτων του BMW Group που μισθώθηκαν ή χρηματοδοτήθηκαν από τον Τομέα Financial Services διαμορφώθηκε στο 41,0% για το 2022 (προηγ. έτος: 50,5%/ -9,5 ποσοστιαίες μονάδες). Οι καλύτερες τιμές συναλλαγών και το βελτιωμένο μίγμα προϊόντων οδήγησαν σε υψηλότερο μέσο όγκο χρηματοδότησης ανά όχημα κατά την περίοδο αναφοράς.

Τα κέρδη προ φόρων (EBT) του τομέα Financial Services ανήλθαν σε 3,20 δισ. ευρώ στο τέλος του έτους αναφοράς (προηγ. έτος: 3,75 δισ./ -14,6%) με το προηγούμενο έτος να χαρακτηρίζεται ως μία κατάσταση εξαιρετικά υψηλού κινδύνου. Υψηλότερες προβλέψεις για πιστωτικούς κινδύνους έγιναν κατά τη διάρκεια του έτους αναφοράς λόγω γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων και ασθενέστερων μακροοικονομικών προοπτικών.

Ως συνέπεια των χαμηλότερων κερδών προ φόρων, ο Τομέας Financial Services πέτυχε απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoE) 17,9% (προηγ. έτος: 22,6%/ -4,7 ποσοστιαίες μονάδες), πλήρως ευθυγραμμισμένη με την αναπροσαρμοσμένο πρόβλεψη της εταιρείας για 17-20% (αναπροσαρμογή από 14-17% στην τριμηνιαία έκθεση του β’ τριμήνου του 2022).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.