H κινέζικη start up Aiways αναμένεται να πραγματοποιήσει την ηλεκτρική εισβολή της στη Γηραιά Ήπειρο αυτό το καλοκαίρι με την ευρωπαϊκή έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού U5, πάνω στο οποίο βασίζεται και το νέο και επίσης ηλεκτρικό και πρωτότυπο U6ion.
Η Aiways αναφέρει ότι το U6ion, σε στιλ crossover coupe, έχει κορυφαία αεροδυναμική απόδοση για την κατηγορία και “πατάει” πάνω στην πλατφόρμα MAS (More Adaptable Structure) όπως και το U5. Στο πίσω μέρος σχεδόν διακρίνεται ένας τρίτος όγκος με το concept να φέρνει στο νου sedan μοντέλο. Η Aiways αναφέρει την γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος ως “fastback”. Και μάλλον έχει δίκιο. Σε γενικές γραμμές η σχεδίαση, ειδικά από το πλάι παρουσιάζεται πολύ δυναμική και αποπνέει στιβαρότητα, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός και το πίσω μέρος να έχουν έντονη παρουσία και τους Κινέζους να ανακοινώνουν έναν εντυπωσιακό και ιδιαίτερα χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,27.
Στο εσωτερικό του το νέο concept της κινέζικης start up εταιρίας φάνταζει πιο φουτουριστικό και ο ανοιχτόχρωμος χρωματικός συνδυασμός το κάνει ευχάριστο στο μάτι. Ο οδηγός πληροφορείται από μία οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες, ενώ εντύπωση προκαλεί το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα, πάνω στο οποίο ενσωματώνεται και ο περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου. Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του προέρχεται από τα ταχύπλοα σκάφη και προσδίδει τον δικό του ιδιαίτερο τόνο.
Για το σύστημα πολυμέσων η Aiways έχει τοποθετήσει μια οθόνη αφής 14,6 ιντσών που προσφέρει παράλληλλα τεχνητή νοημοσύνη με “προηγμένη αναγνώριση φωνής” και δυνατότητα χειρισμού διαφόρων λειτουργιών. Η εταιρία αναφέρει επίσης τους αποθηκευτικούς χώρους που έχει προβλέψει για το πρωτότυπο της, έναν για drone και έναν στο πορτμπαγκάζ για ηλεκτρικό scooter.
Αν και concept το U6ion μοιάζει να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και η κοινή του πλατφόρμα με το U5, που βρίσκεται ήδη στην παραγωγή και δεν θα αργήσει να κάνει την εμφάνιση του και στην Ευρώπη, μας δείχνει πως οι Κινέζοι έχουν σοβαρές προθέσεις να παρουσιάζουν και μια έκδοση παραγωγής στο μέλλον.