Alfa Romeo Giulia: Νέες χαμηλότερες τιμές και όφελος έως 16.500 ευρώ!

Η γκάμα της Alfa Romeo Giulia ανανεώθηκε, με νέες εκδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων αλλά και τιμές με το όφελος να ξεκινά από τα 7.300 ευρώ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4 280 PS Traction

Η Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά sedans της αγοράς χάρη στην απαράμιλλη σχεδίαση και το προηγμένο τεχνολογικό της υπόβαθρο που συνδυάζεται με συμπεριφορά με τη “σφραγίδα” της Alfa Romeo.

Η γκάμα της Giulia ανανεώθηκε με τους κινητήρες της να πληρούν τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 6D-Final, κάτι που τελικά επέφερε μια αναμφίβολα ευχάριστη και σημαντική μείωση στις τιμές όλης της γκάμας κάνοντας έτσι το ιταλικό σεντάν πιο προσιτό από ποτέ.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4 280 PS


Ειδικότερα, μετά και την ανακοίνωση της αντιπροσωπείας των νέων τιμών για τη Giulia το όφελος για τον αγοραστή ξεκινά από τις 7.300 ευρώ και φτάνει έως και τις 16.500 ευρώ για την κορυφαία Giulia Quadrifoglio Verde.

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η νέα Giulia “Euro 6D-Final”,η οποία εφοδιάζεται με τον δίλιτρο turbo κινητήρα των 200 ίππων και 330 Nm ροπής, προσφέροντας έτσι εξαιρετικές επιδόσεις “στάνταρ”. Χάρη και στη λειτουργία του αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου, τον άξονα μετάδοσης από ανθρακονήματα και όλα τα υπόλοιπα προηγμένα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη του μοντέλου, τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 6,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 χλμ./ώρα, τη στιγμή που οι εκπομπές CO2 είναι 166 γρ./χλμ. και το αντίτιμο για τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχεται στα 116,2 ευρώ.

Δοκιμή Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4 280 PS Traction

Ανεξάρτητα από την έκδοση που θα επιλέξει κανείς, τα βασικά μηχανικά μέρη, όπως για παράδειγμα ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα, η ανάρτηση Alfa LINK, το πρωτοποριακό σύστημα πέδησης IBS (brake-by-wire) και το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό κάθε Giulia. Ακόμα και το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών, που προσφέρει εκτός των άλλων και πληροφορίες για την απόδοση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει ανά πάσα στιγμή στη διάθεση του πληροφορίες, όπως η πίεση και η θερμοκρασία του λιπαντικού του κινητήρα, αλλά και η πίεση του Turbo.

Διαβάστε επίσης: Έρχονται τρία νέα SUVs στην Ευρώπη από FCA Automobiles

Την έκδοση με τον ισχυρό και πολιτισμένο κινητήρα πετρελαίου των 2,2 λίτρων, 190 ίππων και 450 Nm μπορεί πλέον να την αποκτήσει κανείς, στην εξοπλιστική έκδοση Bussiness από τα 38.900 ευρώ, Να υπενθυμίσουμε ότι με το συγκεκριμένο μοτέρ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,1 δεύτερα, η τελική είναι επίσης 230 χλμ./ώρα, ενώ χάρη στις εκπομπές CO2 των 127 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας περιορίζονται στα 81,28 ευρώ.

Για την πισωκίνητη Giulia Veloce που φέρει την ισχυρότερη έκδοση του δίλιτρου μοτέρ βενζίνης των 280 ίππων η τιμή εκκίνησης βρίσκεται πλέον στα 46.000 ευρώ. Τέλος, η τιμής της κορυφαίας Quadrifoflio των 510 ίππων, που επωφελήθηκε περισσότερο από τις νέες χαμηλότερες μπορεί να γίνει δική σας με τιμή εκκίνησης τα 106.000 ευρώ.

Δείτε αναλυτικά τις νέες χαμηλότερες τιμές για την ανανεωμένη γκάμα της Alfa Romeo Giulia στον ακόλουθο πίνακα.

Alfa Romeo Giulia Νέα Τιμή (ευρώ)
2.0 TB 200hp Petrol  GIULIA 35.400
2.0 TB 200hp Petrol  BUSINESS 37.300
2.2 190hp Diesel  BUSINESS 38.900
2.0 200hp Petrol  SPRINT 41.200
2.2 190hp Diesel  SPRINT 42.650
2.0 280hp  Petrol VELOCE RWD 46.000
2.0 280hp  Petrol VELOCE 4X4 47.950
2.2 210hp  Diesel VELOCE 4X4 49.900
2.0 280hp  Petrol VELOCE TI 4X4 56.800
2.9 510hp Petrol QUADRIFOGLIO 106.000
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]