Αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE για ανθρώπους με αναπηρία

Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE διαθέτει οδηγικά και λειτουργικά βοηθήματα που καθιστούν την οδήγηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου προσιτή σε ανθρώπους με αναπηρία.

Η εκπαιδευτήρια του τμήματος Driving Experience, Tina Schmidt-Kiendl, η ίδια χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου, ήταν σε θέση να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες όταν ήρθε η ώρα για το MINI Cooper SE να εξοπλιστεί με λειτουργικά βοηθήματα. Yπό αυτό το πρίσμα, τοποθετήθηκε ένας δακτύλιος ελέγχου του γκαζιού πάνω στο τιμόνι και ένας μοχλός ελέγχου του χειρόφρενου δίπλα στο τιμόνι, τα οποία στη συνέχεια δοκιμάστηκαν στην πράξη. «Η σχεδίαση του MINI Cooper SE παρέχει εύκολη πρόσβαση ως έχει. Με τη διπλή λειτουργία, έχεις τον πλήρη έλεγχο για άμεση επιτάχυνση και φρενάρισμα», δήλωσε η Tina Schmidt-Kiendl μετά το test drive της.

Ωστόσο, όταν έκαναν μαζί ένα δοκιμαστικό γύρο στο Μόναχο, η Tina Schmidt- Kiendl και η Stefanie Wurst παρατήρησαν ότι η πόλη χρειαζόταν ακόμα κάποιες παρεμβάσεις σε επίπεδο πολεοδομικού σχεδιασμού: τα σημεία φόρτισης είναι συχνά εγκατεστημένα στα πεζοδρόμια και η πρόσβαση σε αυτά είναι δύσκολη για άτομα που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια εξ αιτίας του κράσπεδου, ή επειδή η ένδειξη και η πρίζα φόρτισης βρίσκονται υπερβολικά ψηλά. Άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις υιοθετούν μία πολύ πιο πρωτοποριακή προσέγγιση με την εστίασή τους στη ηλεκτρική κινητικότητα: εδώ, τα σημεία ηλεκτρικής φόρτισης πρέπει να είναι προσβάσιμα σε όλους, επομένως είναι εγκατεστημένα χωρίς εμπόδια στο επίπεδο του εδάφους, ακριβώς στην ένδειξη του χώρου στάθμευσης. «Εάν θέλουμε μία κοινωνία πραγματικά χωρίς αποκλεισμούς, πρέπει να ακούμε ο ένας το άλλον. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τις ανάγκες του άλλου – κυρίως όταν πρόκειται για τεχνικές καινοτομίες», δήλωσε η Stefanie Wurst.

Η ρύθμιση “reduced throttle characteristic” διευκολύνει πολύ τη στάθμευση και την ομαλή εκκίνηση σε συνωστισμένους δρόμους. Κατά το φρενάρισμα απαιτείται ελάχιστη προσπάθεια για μείωση της ταχύτητας μέσω του εύχρηστου μοχλού φρένου. Όταν τοποθετείται στη δεξιά πλευρά κάτω από το τιμόνι, ο μοχλός φρένου είναι εύκολα προσβάσιμος ανά πάσα στιγμή και επενεργεί στα φρένα χωρίς καμία ράβδος να εμποδίζει την πρόσβαση στο ταμπλό. Ένα κάλυμμα για τα αρχικά πεντάλ γκαζιού και φρένου προστατεύει τον οδηγό από τυχαία λειτουργία, αυξάνοντας επομένως την ασφάλεια. Το κάλυμμα αφαιρείται εύκολα οποιαδήποτε στιγμή για ευέλικτη χρήση του MINI Cooper SE.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανήκει στο Top 10 των C-SUV της Ελλάδας στο 10μηνο του 2025! Δείτε ποια εταιρεία προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για το best seller της......
Το δημοφιλές μοντέλο πέρασε επιτυχημένα από την δοκιμασία του Euro NCAP. Δείτε τις επιμέρους βαθμολογίες του......
Το success story που ξεκίνησε το 1959 στη Μεγάλη Βρετανία! Γνωρίστε την ιστορία της MINI μέσα στο χρόνο......
Στο πλαίσιο της ΙΑΑ Mobility 2025, η MINI παρουσιάζει δύο αποκλειστικά πρωτότυπα με τα σήματα της John Cooper Works......
Μία νέα εφαρμογή δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στον οδηγό να βλέπει τι εκπομπές διοξειδίου παράγει σε πραγματικές συνθήκες......
Σύμφωνα με τις προσδοκίες "κινήθηκε" το πρώτο τρίμηνο για το BMW Group! Δείτε πόσα ήταν τα κέρδη, αλλά και οι παγκόσμιες πωλήσεις......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα