Η Hyundai δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες μια φωτογραφία του ανανεωμένου i30 που θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου. Τώρα οι Κορεάτες προχωρούν στην ανακοίνωση περισσότερων στοιχείων και φωτογραφιών για το ανανεωμένο τους μοντέλο με τις αλλαγές να αφορούν τόσο το Hatchback, όσο και τις εκδόσεις Fastback και Wagon.
Το ανανεωμένο i30 φρεσκάρεται από την Hyundai στον τομέα της αισθητικής αλλά και σε εκείνον της τεχνολογίας και θα διατίθεται και σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις με ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια που εξοικονομεί ακόμη περισσότερο καύσιμο και μειώνει τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Εξωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, με την εμπρός γρίλια να είναι τώρα πιο πλατιά και με με διαφορετικό μοτίβο, ενώ οι προβολείς έχουν ανασχεδιαστεί με τα LED φώτα ημέρας να σχηματίζουν πλέον ένα χαρακτηριστικό V. Αλλαγές βλέπουμε και στη σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα, ενώ την νέα αισθητική των εμπρός ακολουθούν και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Διαθέσιμες από την Hyundai θα είναι και ζάντες αλουμινίου σε νέα σχέδια με διαστάσεις στις 16 και 17 ίντσες.
Οι Κορεάτες ανακοίνωσαν επίσης πως η έκδοση N Line θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά και για το station wagon μοντέλο. Παρόμοιες αλλά πιο τονισμένες αλλαγές σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις φέρουν και τα μοντέλα της σειράς N Line στην εμπρός μεγαλύτερη γρίλια αλλά και στους ανασχεδιαμένους προφυλακτήρες. Γι αυτές τις εκδόσεις υπάρχουν παράλληλα ζάντες σε νέα σχέδια με διαστάσεις 17 και 18 ίντσες με την Hyundai να ανακοινώνει παράλληλα τροποποιήσεις στο set up της ανάρτησης και την κρεμαγιέρα για τα Hatckback και Fastback στις εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης των 160 ίππων και με τον diesel κινητήρα των 136 ίππων.
Στην καμπίνα του ανανεωμένου i30 οι αλλαγές εντοπίζονται στους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς αλλά και στον τρόπο πληροφόρησης με νέα οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες για τον πίνακα πληροφοριών του οδηγού και μια σαφώς μεγαλύτερη οθόνη αφής στις 10,25 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων. Το τελευταίο είναι πλήρως συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ από το ερχόμενο καλοκαίρι η σύνδεση με τα κινητά θα μπορεί να γίνεται ασύρματα.
Για πρώτη φορά το i30 θα προσφέρεται και με τις τεχνολογίες Bluelink της Hyundai που προσφέρουν διασυνδεδεμένες υπηρεσίες αλλά και την δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων μέσω σχετικής εφαρμογής.
Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το πακέτο ασφάλειας της Hyunday “SmartSense”, το οποίο φέρει σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Following Assist (LFA), σύστημα αποφυγής οπίσθιας σύγκρουσης Rear Collision-avoidance Assist (RCA) αλλά και το νέο σύστημα ειδοποίησης όταν το αυτοκίνητο εμπρός σας έχει ξεκινήσει με την ονομασία Leading Vehicle Departure Alert (LVDA). Παράλληλα το σύστημα ανίχνευσης Τυφλών Σημείων Blind Spot Detection (BSD) έχει αναβαθμιστεί και μπορεί να μειώσει την ταχύτητα, όταν κάνετε όπισθεν, επεμβαίνοντας στο “φρένο” του κινητήρα. Παράλληλα το σύστημα Αποφυγής Εμπρόσθιας Σύγκρουσης μπορεί πλέον και αναγνωρίζει και ποδηλάτες, ενώ για πρώτη φορά το σύστημα eCall ειδοποιεί αυτόματα τις αρμόδιες αρχές σε περίπτωση που ανιχνεύσει την ενεργοποίηση των αερόσακων.
Στον τομέα των κινητήρων το i30 παρουσιάζει επίσης αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Στη βάση των κινητήρων βλέπουμε πλέον έναν 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 144,2 Nm ροπής στις 6.000 και 3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα και τελική 187 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί ο υπερτροφοδοτούμενος T-GDI του ενός λίτρου με την απόδοση του να ανέρχεται στους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής στις 6.000 και 1.500-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα με το μοτέρ να είναι διαθέσιμο με χρειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αλλά και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Προαιρετικά διατίθεται με με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο συνδυάζεται με το νέο iMT 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το τελευταίο μπορεί και αποσυμπλέκει τον κινητήρα όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού και προσφέρει έτσι δύο στάδια για τη λειτουργία coasting: στο πρώτο ο κινητήρας παραμένει σε λειτουργία στο ρελαντί, ενώ στο δεύτερο σβήνει για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Το ήπιο υβριδικό σύστημα συνδυάζεται και με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στη συνέχεια και στην κορυφή των εκδόσεων από πλευράς απόδοσης έχουμε το νέο 4κύλινδρο turbo βενζίνης T-GDi με την απόδοση του να ανέρχεται στους 160 ίππους και τα 253 Nm ροπής στις 5.500 και 1.500-3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, διαθέσιμος με το ήπιο υβριδικό σύστημα και επιλογή μεταξύ του 6τάχυτου iMT κιβωτίου ή του DCT των επτά σχέσεων. Η τελική ανέρχεται και στις δύο περιπτώσεις στα 210 χλμ./ώρα με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,4 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο και τα 8,6 δευτερόλεπτα με το αυτόματο.
Στους κινητήρες πετρελαίου το ανανεωμένο i30 είναι διαθέσιμο με τον CRDi των 1,6 λίτρων σε δύο εκδόσεις, μία με 116 ίππους και μία με 136 ίππους που φέρει και το ήπιο υβριδικό σύστημα.