Ανανέωση στην γκάμα enduro αυτού του κατασκευαστή

Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+.
Fantic γκάμα enduro 2026

Η Fantic έκανε σημαντικές αλλαγές στις μοτοσυκλέτες της ενσωματώνοντας σε αυτές όλα τα “μαθήματα” που πήρε από τη συμμετοχής της στους τελευταίους αγώνες. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους με 47 εθνικούς και διεθνείς τίτλους που κατακτήθηκαν σε μόλις πέντε σεζόν.

Διαβάστε επίσης: Ducati Monster – Έναρξη παραγωγής για την 5η γενιά – Πότε έρχεται

Σύμφωνα με τη Fantic τα μοντέλα XEF450, XEF310 και XEF250 έρχονται πλήρως ανασχεδιασμένα — με νέα πλαίσια, νέους κινητήρες, νέα συστήματα εξάτμισης, βελτιωμένη εργονομία και συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 5+.

Παράλληλα το XE300, έχει νέο κινητήρα Minarelli MM300, με νέα κυλινδροκεφαλή, νέα βαλβίδα εξαγωγής, αναβαθμισμένο σύστημα ανάφλεξης και βελτιώσεις στον στροφαλοφόρο άξονα. Επίσης, το XE125 κάνει το ντεμπούτο του με αναβαθμίσεις 2026 και την ομολογκασιόν Euro 5+. Πάμε να δούμε τις αλλαγές πιο αναλυτικά.

Διαβάστε επίσης: Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας – Άνοδος στο 10μηνο 2025 – Οι Top 10 εταιρείες

Fantic XE125 2026
Η Fantic XE125 έχει σχεδιασμό, παραμένοντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία enduro 125 κ.εκ. και ήδη τριπλή “παγκόσμια πρωταθλήτρια” νέων (2021, 2022, 2023). Για το 2026, έρχεται με στοχευμένες αλλά ουσιαστικές αναβαθμίσεις, τόσο αισθητικά όσο και όσον αφορά τη συμμόρφωση, χωρίς να αλλάζει την απόδοση και την τεχνική ισορροπία που το έκαναν επιτυχημένο.

Η μεγαλύτερη είδηση είναι εναρμόνιση με τις Euro 5+ προδιαγραφές, ενώ σχεδιαστικά βλέπουμε νέα μάσκα προβολέα που συνδυάζεται με έναν προβολέα LED νέας γενιάς. Όλες οι άλλες τεχνικές προδιαγραφές έχουν μεταφερθεί από το μοντέλο του 205, ξεκινώντας από τον αγωνιστικό κινητήρα με βελτιωμένο σύστημα ψύξης (+35% απόδοση χάρη στα νέα ψυγεία). Η εξάτμιση που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Arrow και η αναβαθμισμένη ECU της Fantic εξασφαλίζουν μια σταθερά ανταποκρινόμενη και ζωηρή απόδοση ισχύος. Το αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις της KYB παραμένουν ως είχαν, όπως και η γεωμετρία. Παράλληλα, η εργονομία ακολουθεί τη εκείνη του XE300: λεπτότερα πλαστικά, επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου 9 λίτρων για μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και ευκολότερη πρόσβαση στο φίλτρο αέρα για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική συντήρηση.

Fantic XE300 2026
Ο δίχρονος κινητήρας MM300 της Minarelli, η καρδιά του XE300, έχει αναβαθμιστεί σε σημαντικό βαθμό για το 2026. Έχει ψεκασμό που εξελίχθηκε δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε στην Ιταλία με έμμεση έγχυση με διπλά μπεκ, ηλεκτρονική βαλβίδα εξαγωγής και power valve. Έχει επίσης ηλεκτρική μίζα και υδραυλικό συμπλέκτη. Οι Euro 5+ προδιαγραφές δεν επηρέασαν την απόδοση καθώς έγιναν στοχευμένες αλλαγές στον κινητήρα που έχει νέο χρονισμό. Η βαλβίδα εξαγωγής ανασχεδιάστηκε με νέα γκιλοτίνα από σφυρήλατο χάλυβα, ελαφρύτερα κυλινδράκια και νέο άξονα ελέγχου για πιο ακριβή και ομαλή λειτουργία. Ο στρόφαλος χρησιμοποιεί πλέον υλικά νέας γενιάς, ικανά να αντέχουν καλύτερα στις καταπονήσεις των ακραίων αγώνων, ενώ έχουμε και νέα τριφασική διάταξη (ρότορας και στάτορας) που εξασφαλίζει καλύτερη, πιο ακριβή εκκίνηση και αυξημένη παροχή ρεύματος σε ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα.

Μεταξύ των πιο σημαντικών δομικών βελτιώσεων είναι το νέο σύστημα ελέγχου SBS (Stopper/Backlash System), το οποίο μειώνει δραστικά τον εσωτερικό τζόγο. Αυτή η αναβάθμιση βελτιώνει τη μηχανική αξιοπιστία και την ακρίβεια απόκρισης του κινητήρα, συνδυάζοντας τη δομική εξέλιξη με τη δυναμική απόδοση.

Ο κύλινδρος έχει επανασχεδιαστεί με βελτιστοποιημένο ύψος, θύρες μεταφοράς και ανοίγματα εισαγωγής/εξαγωγής, καθώς και αυξημένη απόσταση μεταξύ των βαλβίδων για πιο αποτελεσματική αναπνοή. Ένα νέο σύστημα εξάτμισης συμπληρώνει το πακέτο των αλλαγών, όπως και η ECU που έχει επανατοποθετηθεί για πλήρη προστασία από το νερό, ενώ η νέα αδιάβροχη καλωδίωση βελτιώνει την αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες.
Το ημι-διπλό πλαίσιο αλουμινίου παραμένει σε συνδυασμό με την ανάρτηση Kayaba με πιρούνι SSS των 48 χλστ. Από πλευράς ηλεκτρονικών, το XE300 έχει traction control 10 επιπέδων, δύο χάρτες κινητήρα και επανασχεδιασμένο κουμπί μίζας. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο έχει τη νέα μάσκα και τον νέο προβολέα.

Fantic XEF250 2026
Η XEF250 με τους 12 τίτλους (τρεις παγκόσμιοι) σε μόλις τέσσερα χρόνια, αναφέρεται ως εντελώς νέο μοντέλο από τη Fantic με νέο πλαίσιο και κινητήρα, ο οποίος έχει: νέο κουτί φίλτρου, νέο σύστημα εξάτμισης και ένα ECU της Athena. Στο τιμόνι κάνει το ντεμπούτο του το πολυλειτουργικό κουμπί (χάρτες + πρόσφυση) που έχουμε ήδη δει στη σειρά XXF Cross

Το πλαίσιο, ενώ νέο όπως νέο είναι και το set up των Kayaba αναρτήσεων για να παρέχουν πιο γραμμική απόκριση. Σχεδιαστικά το μοντέλο 2026 αντλεί έμπνευση από τη σειρά XXF, υιοθετώντας τη νέα μάσκα-προβολέα, όπως και νέα γραφικά.

Fantic XEF310 2026
Μετά το ντεμπούτο του πέρυσι, το Fantic XEF310 επιστρέφει για το 2026 πλήρως ανανεωμένο! Μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα – με νέο κινητήρα, νέο πλαίσιο, εξελιγμένη εργονομία και ομολογκασιον Euro 5+.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τον νέο κινητήρα που συμμορφώνεται με το Euro 5+, με εξάτμιση υψηλής απόδοσης και ευκολότερο ξεκλείδωμα για την αγωνιστική έκδοση. Νέα είναι και η κεντρική μονάδα ECU της ιταλικής Athena. Παράλληλα, το ηλεκτρονικό πακέτο είναι από τα πιο ολοκληρωμένα στην κατηγορία με δύο χάρτες που μπορούν να επιλεγούν από το τιμόνι (Hard/Soft), Traction Control 10 επιπέδων και WiFi COM στάνταρ για ρύθμιση κάθε λεπτομέρειας μέσω smartphone. Όλα αυτά ελέγχονται από το νέο πολυλειτουργικό κουμπί (χάρτες + πρόσφυση) και τον ανανεωμένο διακόπτη εκκίνησης/σβέσης.

Το XEF310 του 2026 έχει νέο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου και ανάρτηση Kayaba SSS με ειδικές ρυθμίσεις, εξασφαλίζοντας άψογο χειρισμό ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές, ενώ στα φρένα βλέπουμε δίσκο 270 χλστ. μπροστά και δίσκο 240 χλστ. πίσω, ενώ αισθητικά ακολουθεί τις αλλαγές των υπόλοιπων νέων Fantic.

Fantic XEF450 2026
Η XEF450 έχει επίσης νέο κινητήρα, νέο πλαίσιο και πληροί της Euro 5+ προδιαγραφές. Η ηλεκτρονική “καρδιά” της μοτοσυκλέτας είναι η Athena-GET ECU με δύο επιλέξιμους χάρτες (Hard/Soft), πλήρως προσαρμόσιμους μέσω της εφαρμογής WiGET, και ελεγχόμενους από το τιμόνι με το νέο πολυλειτουργικό κουμπί. Νέος είναι και ο υδραυλικός συμπλέκτης, που εξασφαλίζει σταθερή ρύθμιση ακόμη και υπό πίεση, το σύστημα εξάτμισης και το κουμπί της μίζας. Το πλαίσιο έχει αναβαθμισμένη στιβαρότητα σε συνδυασμό με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Kayaba SSS για άμεση απόκριση και περισσότερο έλεγχο, ενώ και εδώ βλέπουμε τις σχεδιαστικές αλλαγές των υπόλοιπων μοτοσικλέτών.

Οι τιμές των νέων Enduro τηςFantic παραμένουν στα επίπεδα του 2025 για προπαραγγελίες και παραγγελίες μέχρι και τον Ιανουάριο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δύο SUVs κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση στο φετινό GNTM, με την παρουσία τους σε μία από τις φωτογραφίσεις του διαγωνισμού....
Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

GNTM Omoda and Jaecoo

Τα… μοντέλα που έκλεψαν την παράσταση από τα μοντέλα! – Πού εμφανίστηκαν

Fantic γκάμα enduro 2026

Ανανέωση στην γκάμα enduro αυτού του κατασκευαστή

Euro NCAP

Αλλαγές στις δοκιμές του Euro NCAP από το 2026 – Πως θα βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα