Ανατροπές με το γάντι

Μεγάλες προσδοκίες έχει η πλευρά των διοργανωτών, μπλαζέ εμφανίζονται οι επικεφαλής των ομάδων. Η ιστορία διδάσκει όμως ότι ο τελικός αποδέκτης, το φίλαθλο κοινό, πρέπει να κρατά μικρό καλάθι για τις αλλαγές των κανονισμών

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με την ελπίδα ότι οι τροποποιήσεις που εισάγονται στους τεχνικούς κανονισμούς θα βελτιώσουν το αγωνιστικό θέαμα, η Formula 1 εστιάζει στο πρώτο Grand Prix του 2019. Οι καινούργιες προδιαγραφές των μονοθεσίων είναι το μεγάλο στοίχημα των Αμερικανών ιδιοκτητών του σπορ και τα νέα δεδομένα στα αυτοκίνητα συναγωνίζονται σε σημασία και ενδιαφέρον τις μετακινήσεις οδηγών από ομάδα σε ομάδα.

Χωρίς καμία αμφιβολία, κάθε φίλος του σπορ αδημονεί – ή, τουλάχιστον, έχει την περιέργεια – να δει, π.χ., τον Sebastian Vettel να αντιμετωπίζει την πρόκληση από τον ορμητικό νεανία Charles Leclerc στη Ferrari. Ή το τι θα καταφέρει ο μονόχειρ Robert Kubica στην παραπαίουσα Williams, απέναντι τόσο στον νεοφώτιστο αλλά δαιμόνιο George Russell όσο και στην παρακμή της ίδιας της ομάδας.

Και ύστερα υπάρχουν βεβαίως πολλά άλλα ενδιαφέροντα, όπως οι κινητήρες Honda στη Red Bull, η εντελώς νέα ομάδα της McLaren στη μετά Alonso εποχή, ο Kimi Raikkonen στην Alfa Romeo (πρώην Sauber), ο Daniel Ricciardo στη Renault και απέναντι στον Nico Hulkenberg. Όπως θα έλεγε ο Μάο Τσε Τουνγκ: «Μεγάλη αναταραχή, θαυμάσια κατάσταση».


Ας δούμε όμως δειγματοληπτικά τις αλλαγές στην τεχνική πτυχή του σπορ και τι θα μπορούσαν να κομίσουν στη Formula 1 το 2019. Ως «Traction», αρχίζουμε την επισκόπηση κάπως ανορθόδοξα, όχι από τα πτερύγια, τα ελαστικά κ.λπ., αλλά από τα γάντια των οδηγών…

Από εφέτος, λοιπόν, ο Τομέας Ασφαλείας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου όρισε ότι στο εξής οι πιλότοι δεν θα προστατεύουν απλώς τα χέρια τους με τα πυρίμαχα γάντια. Σε αυτά θα υπάρχουν ενσωματωμένοι αισθητήρες, ώστε να ελέγχεται ο καρδιακός παλμός και το επίπεδο οξυγόνωσης του αίματος στον οργανισμό τους. Οι τιμές σε αυτούς τους δύο ζωτικούς δείκτες είναι κρίσιμες σε περιπτώσεις ατυχημάτων. Ωστόσο, εμείς ως καχύποπτοι και τηλεοπτικοί, φανταζόμαστε ότι σε κάποια επόμενη φάση δίπλα στις γραφικές απεικονίσεις της απόδοσης του αυτοκινήτου στην τηλεόραση ο θεατής θα ενημερώνεται και για τον ρυθμό λειτουργίας της καρδιάς κάθε οδηγού. Από τη στιγμή που τα wearables και τα smart watch καταγράφουν τους παλμούς μας διαρκώς, η Formula 1 δεν θα μπορούσε να μην υιοθετήσει, με τον δικό της τρόπο, τη νέα αυτή τάση. Ένα κεφάλαιο «αδιακρισίας» μόλις άνοιξε.

Η φροντίδα για τον θεατή και η προστασία του από την υπερπληροφόρηση εκδηλώθηκε εκ μέρους της διοίκησης του σπορ με την απλοποίηση του χρωματικού κώδικα των ελαστικών: από το 2019 επιβάλλεται η τριχρωμία και η τριτυπία. Η λευκή περιμετρική ταινία θα υποδηλώνει την πιο σκληρή γόμα, η κίτρινη τη μεσαία και η κόκκινη τη μαλακή. Αντίο στα hypersoft, ultrasoft, supersoft και στην παλέτα της Pirelli που θύμιζε ουράνιο τόξο.

Σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, η Liberty απευθύνει τις προσευχές της στον άγνωστο θεό της F1 ώστε να εισακουστούν. Το ζητούμενο είναι ο πολλαπλασιασμός των μονομαχιών, η διεκδίκηση θέσεων και η διευκόλυνση των προσπεράσεων. Γι’ αυτό όλα σχεδόν τα αεροδυναμικά βοηθήματα υφίστανται δραστικές παρεμβάσεις, με έμφαση στην απλοποίηση και τον περιορισμό της εκζήτησης. Όμως, οι εκπρόσωποι των ομάδων ήδη αποκαλύπτουν ότι διά της παλιάς καλής μεθόδου της αθρόας χρηματοδότησης στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης οι αλλαγές έχουν ήδη εξουδετερωθεί. Βεβαίως, πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο οι άνθρωποι αυτοί να μπλοφάρουν, η ιστορία όμως συνηγορεί υπέρ της ειλικρίνειάς τους.

Με άλλα λόγια, όσο μικρότερες και απλούστερες και εάν γίνονται οι φτερούγες, το θέαμα στη Formula 1 σχεδόν ποτέ δεν απογειώνεται.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: [email protected]