Στην παρουσίαση της McLaren 765LT προχώρησε η βρετανική φίρμα, μοντέλο που αποτελεί την ισχυρότερη έκδοση της 720S. Το όνομά της προέρχεται από τη «Long Tail» αεροτομή και το πλήθος των μονάδων παραγωγής που θα περιοριστεί στα 765 αυτοκίνητα.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του νέου supercar δεν είναι άλλο από την ενεργή αεροτομή, που χρησιμοποιείται και ως αερόφρενο. Ωστόσο, το σύνολο του αυτοκινήτου εξοπλίζεται με εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα. Μερικά από αυτά είναι το εμπρός splitter στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, οι πλαϊνές ποδιές και ο διαχύτης. Όλα τα κομμάτια που αναφέραμε είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα.
McLaren Speedtail τα βάζει με F35: Η απόλυτη… μάχη (+video)
Επιπλέον εντυπωσιακό στοιχεία είναι οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Η McLaren αναφέρει ότι χρησιμοποίησε τιτάνιο για την κατασκευή της, γεγονός που μείωσε κατά 40% το βάρος συγκριτικά με την 720S.
Τιτάνιο χρησιμοποιήθηκε και για τα μπουλόνια των σφυρήλατων ζαντών αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών στον εμπρός και 20″ στον πίσω άξονα. Τα ελαστικά ονομάζονται Pirelli P Zero Trofeo R με διαστάσεις 245/35 και 305/30 στους εμπρός και πίσω τροχούς αντίστοιχα. Για την επιβράδυνση της McLaren 765LT επιλέχθηκαν οι εξαπίστονες δαγκάνες της κορυφαίας Senna και ασφαλώς κεραμικοί δίσκοι.
Το βρετανικό supercar εξοπλίζεται με τον γνωστό V8 twin-turbo κινητήρα. Βέβαια, στην περίπτωση της McLaren 765LT, η ισχύς έχει αυξηθεί στους 765 ίππους και η ροπή στα 800 Nm. Έπειτα από βελτίωση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το αμάξωμα των 1.229 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα.
Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, μέχρι τότε ας δούμε την πισωκίνητη McLaren 765LT να «τσακώνεται» με τα πίσω ελαστικά της.