Αποκάλυψη για την Aston Martin V12 Speedster των 700 ίππων

Η Aston Martin αποκάλυψε τη νέα Speedster που αφήνει οδηγό και συνοδηγό εκτεθειμένους στα στοιχεία της φύσης για μια μοναδική εμπειρία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Aston Martin V12 Speedster

H V12 Speedster, δημιουργήθηκε από το ειδικό τμήμα “Q by Aston Martin” που ασχολείται αποκλειστικά με ξεχωριστές δημιουργίες με το νέο μοντέλο των Βρετανών να παράγεται σε περιορισμένο αριθμό, για λίγους και τυχερούς. Μάλιστα, η έκδοση που αποκαλύφθηκε είναι εμπνευσμένη από το μαχητικό F/A-18 με τους Βρετανούς να συνεχίζουν τη συνεργασία τους με τη Boeing κοιτάζοντας για μία ακόμη φορά προς τον ουρανό.

Η σχεδίαση της V12 Speedster είναι επηρεασμένη από τις DBS Superleggera καιVantage ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο της είναι μοναδικό, όπως και το “κοστούμι” της που έχει κατασκευαστεί σχεδόν εξολοκλήρου από ανθρακονήματα.


Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη μπροστά με διπλά ψαλίδια ενώ πίσω βλέπουμε έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων με τα αμορτισέρ να ρυθμίζονται ηλεκτρονικά και τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα, τα Sport, Sport+ και Track. Παράλληλα οι τροχοί είναι σφυρήλατοι 21 ιντσών και δένουν με ένα μπουλόνι, ενώ για το σύστημα πέδησης βλέπουμε κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους με διάμετρο 410 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω.

Κάτω από το μακρύ καπό της V12 Speedster βρίσκεται ο γνωστός μεγάλος κινητήρας των Βρετανών με χωρητικότητα 5,2 λίτρα που έχει τοποθετηθεί πίσω από τον εμπρός άξονα των τροχών. Η απόδοση του ανέρχεται στους 700 ίππους και τα 753 Nm ροπής και η δύναμη φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματους κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF. Για τα 0-100 χλμ./ώρα η Speedster χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χλμ./ώρα. Οι Βρετανοί υπόσχονται και πλούσιο και ξεχωριστό ήχο με το σύστημα εξαγωγής του κινητήρα να έχει σχεδιαστεί από την αρχή για το νέο τους ανοιχτό μοντέλο.

“Χωρίς οροφή, χωρίς παρμπρίζ, ένας μεγάλος κινητήρας, χαμηλό ύψος, φάρδος στους “ώμους” και μια συναισθηματική σχεδίαση με διπλές καμπούρες και μια ραχοκοκαλιά να χωρίζει τον οδηγό από τον συνοδηγό. Το ελαφρύ, χαμηλό πίσω μέρος έρχεται σε αντίθεση με την μεγάλη γρίλια τους μοναδικούς προβολείς και τα “ρουθούνια” του καπό. Τα “ρουθούνια” έχουμε να τα εφαρμόσουμε πάρα πολύ καιρό, αλλά τα ξαναφέραμε στην παραγωγή. Είναι ένα έξυπνο κόλπο για να κερδίσουμε λίγο χώρο για τον V12 και δημιουργείται και αυτός ο εμβληματικός αεραγωγός”, δήλωσε ο Miles Nurnberger, επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin Lagonda.

Οι παραδόσεις της V12 Speedster που θα κατασκευαστεί σε 88 αντίτυπα θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2021 με την τιμή της να ξεκινά στο Ηνωμένο Βασίλειο από τα περίπου 876.000 ευρώ μαζί με τους φόρους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]