Αποκάλυψη για το VW Golf GTI Clubsport των 300 ίππων

Αισθητικές αλλαγές, βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς και 300 ίπποι από τον 2λιτρο TSI. Αυτό είναι το νέο VW Golf GTI Clubsport...

Βρείτε μας στο

Δίνοντας έμφαση κυρίως στην αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε το νέο VW Golf GTI Clubsport. Πάμε να δούμε σε ποια σημεία διαφοροποιείται από την 8η γενιά GTI.

Hyundai i30 N Vs VW Golf GTI TCR: Ποιο θα επικρατήσει στο 400άρι; (+video)

Αρχικά, αξίζει να τονίσουμε ότι η εμφάνιση των Clubsport και Clubsport S εκδόσεων ξεκίνησε από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Ωστόσο αυτή τη φορά δεν είναι σαφές αν θα υπάρξει και Clubsport S έκδοση. Εξωτερικά, από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες βλέπουμε κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές.

Στο εμπρός μέρος έχει προστεθεί ένα “χείλος” κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα. Οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 18 ιντσών (225/40 R18), ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν και 19άρες. Βέβαια, από την πλαϊνή όψη, πέρα από τις εντυπωσιακές ζάντες, διακρίνονται τα μαύρα γραφικά χαμηλά στις εμπρός πόρτες.

Διαβάστε επίσης: Αυτό το “κολασμένο” VW Golf GTI θα γίνει πραγματικότητα!

Στο πίσω μέρος συναντάμε έναν διαχύτη και οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες διαφοροποιούνται από τις κυκλικές του Golf GTI. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, βέβαια, είναι η μεγάλη αεροτομή. Στο εσωτερικό είναι ελάχιστα τα στοιχεία που “μαρτυρούν” ότι πρόκειται για το VW Golf GTI Clubsport. Μερικά εξ’ αυτών είναι το κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, τα διαφοροποιημένα καθίσματα με έντονη πλευρική ενίσχυση και ενσωματωμένα προσκέφαλα, αλλά και ο κόκκινος εσωτερικός φωτισμός.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός πλέον 2λιτρος TSI κινητήρας (EA888). Η ιπποδύναμή όμως έχει αυξηθεί στους 300 ίππους, από τους 245 του “απλού” GTI, και η ροπή στα 400 Nm (+30 Nm). Για να γίνει κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές. Ενδεικτικά, έγινε επαναπρογραμματισμός της ECU και τοποθέτηση νέων μπεκ καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερα από 6 δεύτερα και η τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου DSG επτά σχέσεων, ενώ το παρόν δίνει πλέον και ένα ηλεκτρομηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σε συνδυασμό με τη νέα ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, την αυξημένη γωνία κάμπερ στον εμπρός άξονα, αλλά και τα ισχυρότερα φρένα, το νέο VW Golf GTI Clubsport προσφέρει βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.