Οι σπορ εκδόσεις της βρετανικής εταιρείας επεκτείνονται! Μέχρι πρότινος τις συναντούσαμε στις Bentayga και Flying Spur, τώρα όμως προστίθεται και στην Bentley Continental GT. Εξαίρεση ασφαλώς δεν αποτελεί και η “ανοιχτή” GTC. Πάμε να δούμε, λοιπόν, σε ποιους τομείς διαφοροποιείται.
Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική Bentley Flying Spur Hybrid με 544 ίππους (+video)
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανείς οι μαύρες λεπτομέρειες στους καθρέπτες, στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και στις ζάντες, που φτάνουν σε μέγεθος τις 21 ίντσες. Ιδιαίτερα sportive είναι και το πίσω μέρος, εκεί όπου στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχουν δύο διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου η μεγαλύτερη αλλαγή των εκδόσεων S είναι η διχρωμία των επενδύσεων, με το μαύρο και το κόκκινο να είναι τα χρώματα που κυριαρχούν. Σε αρκετά σημεία βρίσκουμε και το σχετικό λογότυπο S, όπως το ταμπλό και οι πλάτες των καθισμάτων.
Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, οι εκδόσεις Bentley Continental GT S και GTC S δεν φέρουν κάποια αναβάθμιση σε μηχανικό επίπεδο. Κάτω από το καπό εξακολουθεί να υφίσταται η μία και μοναδική επιλογή, που δεν είναι άλλη από του twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. Αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής, προσφέροντας καταιγιστικές επιδόσεις. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,0 δλ. Αξιοσημείωτη αναβάθμιση είναι και αυτή του ήχου του κινητήρα, μιας και οι εκδόσεις S έρχονται με σύστημα εξάτμισης που δίνει έμφαση στον δυνατότερο ήχο.