Αποστολή-Μαδρίτη: O Θωμάς Ευθυμίου οδηγεί το νέο Honda Civic e:HEV

Μετρά πέντε δεκαετίες στις παγκόσμιες αγορές και γιορτάζει ταυτόχρονα την είσοδο στην εξηλεκτρισμένη εποχή. Στην Ισπανία για το νέο Honda Civic e:HEV...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda Civic e:HEV

Το πρώτο Civic δημιουργήθηκε το 1972 ως ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο για όλες τις αγορές, προσφέροντας την ζητούμενη πρακτικότητα στην καθημερινή οδήγηση. Ήταν δε ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της Honda που πουλήθηκαν στην Ευρώπη, με το κοινό να επιδοκιμάζει άμεσα τη συμπαγή σχεδίαση, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη χρηστικότητά του. Εξοπλισμένο με τον επαναστατικό για την εποχή κινητήρα Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC), το Civic έγινε το πρώτο όχημα που συμμορφωνόταν με τον αυστηρότερο κανονισμό εκπομπών ρύπων στον κόσμο, το νόμο του 1970 για τον καθαρό αέρα (Clean Air Act), θέτοντας το πρότυπο για μελλοντικούς στόχους εκπομπών στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου. Η πρώτη γενιά Civic κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στο εργοστάσιο της Suzuka στην Ιαπωνία. Ο όγκος παραγωγής έφτασε το 1 εκατομμύριο τα πρώτα τέσσερα χρόνια. Η δεύτερη γενιά ήρθε το 1980 και τα υπόλοιπα τα ανέλαβε η ιστορία…

Πλέον, έχοντας εξελιχθεί ως ένα «αυτοκίνητο για τον κόσμο», πάνω από 27,5 εκατομμύρια Civic έχουν πωληθεί σε 170 χώρες από το 1972 που το μοντέλο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Καθώς εισέρχεται στην έκτη δεκαετία του με την έλευση της 11ης γενιάς, σύμφωνα με την Honda, το Civic συνεχίζει να θέτει νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία και να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών σε όλο τον κόσμο. Κάθε γενιά έχει εισάγει τη δική της προοδευτική εξέλιξη στη σχεδίαση του πρώτου Civic, προηγμένες τεχνολογίες και νέα επίπεδα απόδοσης, διατηρώντας τον ίδιο στόχο με το αρχικό μοντέλο: ένα ευρύχωρο, απολαυστικό στην οδήγηση και οικονομικό compact αυτοκίνητο.


Νέο κεφάλαιο με νέα εποχή για το Civic
Βασισμένο λοιπόν σε μία κληρονομιά 50 χρόνων, η 11η γενιά Civic συνδυάζει τις ισχυρές επιδόσεις και την αποδοτικότητα με βελτιωμένα επίπεδα άνεσης εσωτερικού, οπτικής γοητείας και συνολικής χρηστικότητας. Η τελευταία έκδοση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη Honda στην Ευρώπη, καθώς είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της γκάμας που εξηλεκτρίζεται, ολοκληρώνοντας τη δέσμευση «Electric Vision» του 2022 της Honda Motor Europe να εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της. Μάλιστα όπως υποστηρίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, το υβριδικό Civic υιοθετεί την πιο προηγμένη έκδοση του πολυβραβευμένου πλήρως υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης e:HEV στάνταρ, προσφέροντας συναρπαστική δυναμική και επιδόσεις με εντυπωσιακή οικονομία και απόδοση. Η 11η γενιά ενσωματώνει τα βασικά χαρακτηριστικά της λειτουργικότητας, της χρηστικότητας και της άνεσης από την πρώτη κιόλας γενιά Civic. Έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει ότι τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, διεύθυνσης και ανάρτησής του προσφέρουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης που ανέκαθεν βρίσκονταν στο επίκεντρο της απήχησης του Civic.

Κατασκευή-Design
Σε επίπεδο κατασκευής, η ποιότητα με ποιοτικά στοιχεία είναι έκδηλη, εξάρουμε την επιλογή των παράλληλων αεραγωγών με απλούστατο σύστημα χειρισμού, όπως και την έξυπνη διάταξη των αναλογικού τύπου προβολών των πληροφοριών στον για πρώτη φορά πλήρως ψηφιακό πίνακα των 10,2’’ που «δέχεται» εντολές από τα πλήκτρα που βρίσκονται στους οριζόντιους βραχίονες του τιμονιού. Επίσης στην κεντρική οθόνη των 12,2’’ του συστήματος infotainment έχουμε διαρκή συνδεσιμότητα και πλήθος πληροφοριών, ενώ το τεχνολογικό πεδίο του νέου Civic e:HEV συμπληρώνεται με την εξελιγμένη ενδέκατης γενιάς παλέτα συστημάτων ασφαλείας Honda Sensing Safety Technology.

Να πούμε εδώ ότι το νέο Civic συνδυάζει μία διαισθητική διεπαφή HMI με μια σειρά από υπηρεσίες συνδεσιμότητας που αναβαθμίσουν τα επίπεδα άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας μέσω της χρήσης προηγμένης τεχνολογίας και απτικών διεπαφών.

Στα επιπλέον ενημερωτικά για το αυτοκίνητο στοιχεία, να αναφέρουμε το σύστημα Active Noise Control (ANC) το οποίο περιορίζει περαιτέρω τυχόν θορύβους που θα μπορούσαν να αντηχούν στην καμπίνα, το Active Sound Control (ASC) που ενισχύει την ακουστική μελωδία του βενζινοκινητήρα, την ευρυγώνια εμπρός κάμερα με αναβαθμισμένη τεχνολογία εντοπισμού αντικειμένων στον δρόμο, τους οκτώ αισθητήρες υπερήχων που ανιχνεύουν μη μεταλλικά αντικείμενα εμπρός, και την πολύ εξελιγμένη τεχνολογία φωτισμού των εμπρός προβολέων. Θα κλείσουμε με μερικά ακόμη στοιχεία, όπως το πραγματικά αποδοτικό ηχοσύστημα της Βose, την αναφορά ότι ο θερμικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού επιτυγχάνει την καλύτερη στον κλάδο θερμική απόδοση που φθάνει το 41%, το σύστημα ελέγχου με την ονομασία Winding Road Detection που εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του βενζινοκινητήρα διατηρείται όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ελικοειδείς δρόμους μειώνοντας την υστέρηση κατά την επιτάχυνση, όπως και το γεγονός ότι το αναβαθμισμένο σύστημα e:HEV διαθέτει την πιο πρόσφατη έκδοση Intelligent Power Control Unit της Honda.

Μεγαλύτερο σε όλα του το νέο Civic e:HEV διαθέτει γενναιόδωρο χώρο αποσκευών του νέου Civic έχοντας εφάμιλλη χωρητικότητα με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου που παρεπιπτώτος θεωρείται από τους καλύτερους στην κατηγορία του, αλλά με φαρδύτερο άνοιγμα πίσω πόρτας που τον καθιστά πιο πρακτικό. Με χωρητικότητα από 400 λίτρα και πάνω (μέχρι τη γραμμή οροφής), το νέο Civic μπορεί να φιλοξενήσει μία μεγάλη ποικιλία αποσκευών και εξοπλισμού.

Βορειοδυτικά της Μαδρίτης
Το έχουμε γράψει. Το έχουμε ξαναγράψει. Και θα το ξαναγράφουμε με κάθε ευκαιρία: οι δρόμοι της Ισπανίας, σε οποιαδήποτε κλίμακα χρήσης ή τοπογραφικού αναγλύφου, πρέπει να είναι μακράν οι καλύτεροι στον πλανήτη. Τέλεια, απόλυτη, μοναδική ποιότητα κατασκευής, τέλεια κρατήματα και ξεκούραστες χαράξεις. Εκεί λοιπόν, στον απόηχο λοιπόν της επίσημης ανακοίνωσης της Honda για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε συνεργασία με την Sony το 2030, στην σύντομη «γνωριμία» μας με το ολοκαίνουργιο hatchback στην ευρύτερη περιφέρεια της Μαδρίτης, είχαμε την ευκαιρία να αναμοχλεύσουμε την πλούσια ιστορία του Civic, αλλά και να οδηγήσουμε αρκετά την τελευταία, ενδέκατη παρακαλώ εκδοχή του. Τα χρόνια που μεσολάβησαν από το μικρό hatchback με την ανεξάρτητη ανάρτηση και την ημιαυτόματη μετάδοση Hondamatic, μέχρι το σημερινό e:HEV, είναι πενήντα και σταδιακά μαζί με την ηλικία του, μεγάλωναν και οι διαστάσεις του Civic από γενιά σε γενιά ενώ πάντα είχε κάτι πρωτοποριακό να συμπληρώσει στην γκάμα των εκδόσεών του.
Τα χορταστικά τριακόσια περίπου χιλιόμετρα που καλύψαμε οδηγώντας το στην Ισπανία σε μικτές συνθήκες διαδρομών, ήταν ενδεικτικά για να μας δώσουν μία αντιπροσωπευτική εικόνα του νέου Civic e:HEV.

Στον δρόμο
Αρωγός το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδει συνολικά 184 ίππους και 315 Nm ροπής, αλλά και το ανανεωμένο αυτόματο κιβώτιο eCVT που μας εξέπληξε ευχάριστα όταν είδαμε την αθόρυβη γραμμική του απόκριση ακόμα και σε «βίαια» βυθίσματα του γκαζιού. Κάτι που μεταφράζεται σε ασφαλή προσπεράσματα, μια και «έχουμε γκάζι» όταν το χρειαστούμε. Το δε σύστημα e:HEV εναλλάσσεται χωρίς ειδοποίηση μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό.
Εδώ να σημειώσουμε ότι ο νέος, αναβαθμισμένος κινητήρας βοηθά το νέο Civic να υιοθετήσει έναν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που σε συνδυασμό με τον κύκλο καύσης Atkinson επιτυγχάνουν την καλύτερη στην αυτοκινητοβιομηχανία θερμική απόδοση που φτάνει το 41%.
Η κίνηση μεταφέρεται βέβαια στους εμπρός τροχούς, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα, το σύνολο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 7,8’’, ενώ η τιμή της μικτής εργοστασιακής κατανάλωσης είναι 4,7 λίτρα/100 χλμ.
Το νέο Civic έχει εξελιχθεί έτσι ώστε το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις. Δόθηκε μάλιστα ιδιαίτερη προσοχή στην ακριβή πληροφόρηση από το τιμόνι και στην πιο συμμετοχική συμπεριφορά, κάτι που αυξάνει την αίσθηση της σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο.

Το κερασάκι στην τούρτα
Υπάρχει και ακούει στο όνομα Type R του οποίου η παρουσίαση θα γίνει στις 21 Ιουλίου. Ένα εμβληματικό μοντέλο επιδόσεων που γιορτάζει 25 χρόνια βάζοντας φωτιά στις ασφάλτους που πέρναγε, που στη νέα του εκδοχή θα έχει «αγριεμένα» αισθητικά χαρακτηριστικά, πίσω αεροτομή αλλά και τριπλές απολήξεις εξατμίσεων… Η ιπποδύναμη; Μεγαλύτερη των 300 ίππων… αναμένουμε λοιπόν για λεπτομέρειες…

Τιμές
Οι τιμές των νέων υβριδικών Honda Civic ενδέκατης γενιάς αρχίζουν από τις 41.500 ευρώ, για την έκδοση Civic 5D 2.0 Hybrid e:CVT Elegance MY23, ενώ θα διατίθεται στην χώρα μας το προσεχές Φθινόπωρο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]