Aprilia RSV4 1.100 Factory & RSV4 RR

Με δύο εκδόσεις της εμβληματικής RSV4 συνεχίζει την επέλαση στα superbikes η Aprilia και δίνει νέα ώθηση στα τεχνολογικά κορυφαία μοντέλα της

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με την ταχύτερη, ισχυρότερη και ελαφρύτερη RSV4 της λαμπρής ιστορίας της, η Aprilia επιστρέφει το 2019 στη μάχη για την καλύτερη superbike της ηλεκτρονικής εποχής.

Οι δύο εκδόσεις βρίσκονται πολύ κοντά. Η μεν RR των 1.000 κ.εκ. και των 201 ίππων αποτελεί ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει η εταιρεία του Noale και απευθύνεται σε όσους έχουν αγωνιστικές βλέψεις. Η δε Factory ξεγλιστρά από τα όρια των αγωνιστικών και των περιορισμών, για να ανεβάσει με τα 1.100 κ.εκ. της τον πήχη της ιπποδύναμης στους 217 ίππους.

H Aprilia RSV4 φτιάχτηκε από τους αγώνες για τους αγώνες. Στην παραγωγή βγήκε απλώς για να ικανοποιήσει τους κανονισμούς με την πιστοποίησή της ως μοντέλου παραγωγής, αλλά και τους θιασώτες των κορυφαίων επιδόσεων.


Η 1.100 Factory είναι η καλύτερη, ταχύτερη και πιο ασυμβίβαστη superbike στην ιστορία της Aprilia. Για πρώτη φορά αεροδυναμικά βοηθήματα στο φέρινγκ κάνουν την εμφάνισή τους, με στόχο τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Μετά το ορόσημο των 201 ίππων το 2017, ο V4 της Aprilia ανέβασε κυβισμό για το 2019, φτάνοντας στα 1.078 κ.εκ., οπότε και με τη νέα μονάδα διαχείρισης 7SM της Magneti Marelli έφτασε τους 217 ίππους με 10% αυξημένη ροπή.

Με τον μικρών διαστάσεων και ευρηματικής χωροταξίας κινητήρα V4 65° η RSV4 ξεκίνησε το 2009 την καριέρα της ως η πιο μικρή σε διαστάσεις και αέρινη superbike, επιλογή που 10 χρόνια μετά δικαιώνεται, καθώς αυτά αποτελούν κοινό στόχο πια από όλους τους κατασκευαστές.

Η στενή αρχιτεκτονική του V4 κινητήρα περιλαμβάνει σύστημα χρονισμού με ιδιαίτερη κινηματική. Η καδένα κινητοποιεί μόνο τον εκκεντροφόρο εισαγωγής, ο οποίος με τη σειρά του κινεί τον εκκεντροφόρο εξαγωγής μέσω ενός γραναζιού. Αυτή η ιδιαιτερότητα επέτρεψε την τοποθέτηση κεφαλών εξαιρετικά μικρών διαστάσεων προς όφελος της σχεδίασης του πλαισίου, που για την RSV4 είναι ίδιων μικρών διαστάσεων με μιας μοτοσυκλέτας Grand Prix.

Ο στροφαλοθάλαμος είναι μονοκόμματος με ενσωματωμένα χιτώνια κυλίνδρων από αλουμίνιο και χρησιμοποιεί αντικραδασμικό άξονα για τη μείωση των κραδασμών.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών έχει στηθεί πραγματικό γλέντι με το τέταρτης γενιάς σύστημα APRC (Aprilia Performance Ride Control) να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό αμφότερων των RSV4 και περιλαμβάνει:

ATC: Aprilia Traction Control ρυθμιζόμενο εν κινήσει σε οκτώ επίπεδα.

AWC: Aprilia Wheelie Control (έλεγχος σούζας) ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα.

ALC: Aprilia Launch Control (έλεγχος εκκίνησης), ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα.

AQS: Aprilia Quick Shift για αλλαγή ταχυτήτων (επάνω και κάτω) χωρίς κλείσιμο του γκαζιού και χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

APL: Aprilia Pit Limiter (περιοριστής ταχύτητας), για περιορισμό της ταχύτητας εισόδου στα πιτ πίστας αγώνων ταχύτητας.

ACC: Aprilia Cruise Control.

Εκτός από το APRC, οι RSV4 RR και Factory διαθέτουν προηγμένο σύστημα Cornering ABS ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης, ενώ το ABS λειτουργεί σε συνεργασία με το σύστημα Aprilia RLM (Rear Liftup Mitigation), που περιορίζει την ανύψωση του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα.

Σε αυτά πρέπει να προστεθεί η ηλεκτρονική ρύθμιση του ποσοστού φρεναρίσματος του κινητήρα, που μαζί με τις τρεις χαρτογραφήσεις για την απόδοση, με τις επιλογές Sport, Track και Race, δηλώνουν ξεκάθαρα τις προθέσεις της μοτοσυκλέτας.

Η RSV4 ήταν και παραμένει η μοναδική superbike που επιτρέπει στον αναβάτη την παρέμβαση στα δεδομένα του πλαισίου. Η ρύθμιση της θέσης του κινητήρα στο πλαίσιο, η γωνία του τιμονιού, η θέση του άξονα του ψαλιδιού και του ύψους τής πίσω ανάρτησης, είναι αλλαγές που μπορούν να αλλάξουν δραστικά τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ανάλογα με την περίσταση. Επιπλέον διαμορφώνουν τόσο το ύψος όσο και το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας, ενώ διαθέτοντας πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις γίνεται μια αυθεντική μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών.

Το πιρούνι NIX της Öhlins δίνει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5 χιλιοστά ώστε να διατηρείται περισσότερο η επαφή του τροχού κατά τις δυνατές εξόδους από τις στροφές.

Όλα αυτά συνδυάζονται με κορυφαία φρένα και τις νέες δαγκάνες Brembo Stylema, ενώ αεραγωγοί από ανθρακόνημα, παρόμοιοι της RS-GP, επιτρέπουν τον έλεγχο της θερμοκρασίας στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT είναι ένας ψηφιακός υπολογιστής με πολύχρωμες και ευανάγνωστες λειτουργίες ενδείξεων. Με δύο κατ’ επιλογή αρχικές οθόνες, Road και Race, για ανάλογη χρήση, συνεργάζονται και με την πλατφόρμα πολυμέσων APRILIA MIA (ως αξεσουάρ), που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth.

Για πρώτη φορά παρουσιάζεται το σύστημα corner by corner electronic settings calibration (ηλεκτρονική διαμόρφωση ρυθμίσεων από στροφή σε στροφή), όπου τα δεδομένα και οι ρυθμίσεις μπορούν να μεταφερθούν σε laptop και να οριστούν ώστε να αλλάζουν αυτόματα οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις από στροφή σε στροφή!

Ευρεία γκάμα αξεσουάρ διατίθεται από το εργοστάσιο, για την περαιτέρω βελτίωση της RSV4. Ανάλογα με τις ορέξεις τού ιδιοκτήτη, μπορεί να αυξηθεί η ισχύς, να μειωθεί το βάρος, να προστεθεί «τεχνολογία» και αγωνιστικές πινελιές ή απλά να διακοσμηθεί περαιτέρω η μοτοσυκλέτα.

Με 54 παγκόσμιους τίτλους στην ιστορία του, το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia δεν χρειάζεται να πείσει κανέναν για την αποτελεσματικότητά του. Όταν όμως συνεργάζεται με το τμήμα παραγωγής και το αντίστοιχο σχεδιαστικό να δίνει μορφή και χρώμα, το αποτέλεσμα εντάσσεται αυτόματα στη γειτονιά των ονείρων. Εκεί όπου ανήκει και η RSV4…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]