ARES Panther ProgettoUno, το “νέο” DeTomaso Pantera (+Video)

To DeTomaso Pantera έχει γράψει τη δική του ιστορία και η ιταλική Ares Design "αποτίνει" το δικό της φόρο τιμής με το νέο Panther ProgettoUno.

Βρείτε μας στο
Ares Design Panther ProgettoUno 2020


Η Ares Design είναι μια μικρή ιταλική εταιρία βελτίωσης αυτοκινήτων με έδρα τη Modena. Οι Ιταλοί κάνουν τώρα το βήμα και ως carozzerria καθώς παρουσίασαν την έκδοση παραγωγή του Panther ProgettoUno, που το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο πέρσι.

Το ProgettoUno, το “πρώτο έργο” της Ares Design φέρει στο αμάξωμα του αρκετά από τα ποθητά σχεδιαστικά στοιχεία που οδήγησαν στη δημοφιλία του DeTomaso Pantera, το οποίο έμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως και το 1993.

Όλες οι επιφάνειες του ARES Design Panther ProgettoUno που βλέπετε είναι κατασκευασμένες από υψηλής ποιότητας ανθρακονήματα. Το highlight κατά την άποψή μου είναι το πίσω μέρος εξίσου εντυπωσιακό με του αυθεντικού Pantera. Πατώντας στην παράδοση της DeTomaso, η δημιουργία της Ares Design, σε γενικές γραμμές, καταφέρνει να ξεχωρίζει αφού δεν είναι και πολλές οι σύγχρονες εταιρίες που έχουν αντλήσει έμπνευση στα σχέδια τους από το διαχρονικό Pantera.

Κάτω από το ανθρακονημάτινα πάνελ του αμαξώματος “κρύβεται” επί της ουσίας το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη μιας Lamborghini Huracan και αυτό από μόνο του εγγυάται, τόσο τις επιδόσεις όσο και τη δυναμική συμπεριφορά του Panther ProgettoUno.

Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων αποδίδει 650 ίππων και 600 Nm ροπής με την ισχύ να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Για την διαδικασία των 0-100 το ProgettoUno χρειάζεται μόλις 3,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα.

Η πρώτη δημιουργία της Ares Design θα κατασκευαστεί συνολικά σε μόλις 21 αντίτυπα με αντίτιμο τα 615.000 ευρώ για το καθένα. Σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία.

Οι Ιταλοί έχουν σκοπό να φέρουν στο σήμερα και να αναβιώσουν σχέδια και άλλων θρυλικών αυτοκινήτων. Δεν αποκλείεται μάλιστα το επόμενο μοντέλο τους να είναι και αυτό που θα διχάσει κάνοντας παράλληλα πάταγο αφού η Ares Design έχει πλέον τα δικαιώματα ενός από τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, της Ferrari 250 GTO! Οψόμεθα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr