Ας μιλήσουμε για τις επιδόσεις… του πλαισίου!

Τι είναι η στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και πώς μετριέται; Πάμε να δούμε πως επηρεάζει την οδηγική του συμπεριφορά!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ακαμψία

Στις δοκιμές αυτοκινήτων δίνουμε κυρίως έμφαση σε επιδόσεις, σε κατανάλωση, σε πρακτικότητα. Λογικό, μιας και αυτά ενδιαφέρουν περισσότερο τον ενδιαφερόμενο. Αυτή τη φορά, όμως, θα δούμε κάτι πιο “ειδικό”, μιας και θα αναφερθούμε στις “επιδόσεις” του πλαισίου. Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε τι είναι η στρεπτική ακαμψία, πως μετριέται, αλλά και τι συμβαίνει όταν ένα αυτοκίνητο πετυχαίνει υψηλό αριθμό.

Mazda RX-8: Ωδή σε ένα απίστευτο πλαίσιο, αντάξιο πολλών supercars

Τι είναι η στρεπτική ακαμψία;
Η στρεπτική ακαμψία μας δείχνει ουσιαστικά πόσο στιβαρό είναι ένα πλαίσιο και μετριέται ως εξής: κρατάμε σταθερό τον έναν άξονα του πλαισίου (πχ. τον πίσω) και κοιτάμε πόση ροπή πρέπει να ασκήσουμε στον άλλο άξονα (πχ. τον εμπρός) ώστε να στραφεί κατά μία μοίρα. Μονάδα μέτρησης προκύπτει από το πηλίκο ροπής πως μοίρες και συνήθως εκφράζεται με νιουτόμετρα ανά μοίρα (Nm/deg). Όταν, λοιπόν, το αμάξωμα ενός μοντέλου έχει ακαμψία 30.000 Nm/deg, σημαίνει ότι χρειάζονται 30.000 Nm για να δοθεί κλίση μίας μοίρας.



Πάμε στην πράξη!
Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο πιο άκαμπτο είναι το πλαίσιο, “δεμένο” όπως συνηθίζεται να λέμε, κάτι που είναι πολύ θετικό για την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Τα αυτοκίνητα με μεγάλη ακαμψία δίνουν μία αίσθηση στιβαρότητας και αμεσότητας στις εντολές του οδηγού, τόσο στις αλλαγές κατεύθυνσης με υψηλή ταχύτητα, όσο και στα περάσματα από λακκούβες. Αυτοκίνητα με άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλουν στην πιο αποτελεσματική λειτουργία της ανάρτησης. Εμπνέουν εμπιστοσύνη!

Η “Αχίλλειος πτέρνα” των cabrio
Όπως είναι λογικό, τα cabrio αυτοκίνητα δεν φημίζονται για την κορυφαία τους ακαμψία. Άλλο “δέσιμο” του πλαισίου επιτυγχάνεται όταν η οροφή είναι μεταλλική και άλλο όταν είναι υφασμάτινη (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν cabrio με μεγαλύτερη ακαμψία από άλλα “κλειστά” μοντέλα). Ενδεικτικά, η στρεπτική ακαμψία μίας Porsche 911 (996) μειώνεται από τα 27.000 Nm/deg (κλειστή έκδοση) σε μόλις 11.600 Nm/deg (cabrio έκδοση).

Πώς βελτιώνεται η ακαμψία;
Με την εξέλιξη των υλικών έχουν επιτευχθεί άλματα στον τομέα της ακαμψίας πλαισίων. Ενδεικτικά, πίσω στο 1966 μία Ford Mustang είχε μόλις 5.000 Nm/deg, τιμή που στην Mustang της εποχής μας έχει αυξηθεί στα 20.000 Nm/deg. Η ακαμψία εκτοξεύεται σε supercars με το μονοκόμματο σασί από εξωτικά υλικά (το λεγόμενο monocoque). Τώρα για την βελτίωση της ακαμψία σε ένα αυτοκίνητο, υπάρχουν aftermarket λύσης “δεσίματος” του πλαισίου, όπως για παράδειγμα οι μπάρες θόλων κάτω από το καπό ή οι ενισχύσεις στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.

BMW S54
Εργοστασιακή μπάρα θόλων στην BMW M3 (E46)

Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες τιμές από δημοφιλή μοντέλα:
Alfa Romeo Giulia: 35.000 Nm/deg
BMW M3 E36: 10.900 Nm/deg
Bugatti Chiron: 50.000 Nm/deg
Mazda MX-5 NC: 8.132 Nm/deg
Mazda RX-8: 30.000 Nm/deg

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.