Ολοκληρώθηκαν οι οικονομικές προσφορές για την 25ετή παραχώρηση της Αττικής Οδού και, αν ολοκληρωθεί επιτυχώς ο σχετικός οικονομικός έλεγχος, ο αυτοκινητόδρομος θα περάσει από την διαχείριση της “κοινοπραξία Ελλάκτωρ – Άβαξ” στη “ΓΕΚ Τέρνα”. Αυτή ήταν η εταιρεία που κατέθεσε την υψηλότερη προσφορά.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα έξι επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν τις εξής οικονομικές προσφορές (με αλφαβητική σειρά):
-ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.- 2.700.000.000 ευρώ
-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.- 3.270.000.000 ευρώ
-Ένωση προσώπων BRISA- AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A.- RUBICONE MIDCO, B.V.- INTRAKAT A.E.- 2.050.050.908,21 ευρώ
-Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l.- FINCOP INFRASTRUCTURE LTD- 2.350.000.000 ευρώ
-Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S.- VINCI CONCESSIONS S.A.S.- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.- MOBILITY PARTNER S.A.S.- 3.106.000.000 ευρώ
-Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.- ΑΒΑΞ Α.Ε.-MERIDIAM EASTERN EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S.-2.548.000.000 ευρώ.
Έχει γίνει σαφές ότι δεν θα υπάρξει δεύτερος γύρος προσφορών και τώρα το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) θα προχωρήσει στον έλεγχο των εγγράφων, πριν να ανακοινώσει και επίσημα την παραχώρηση της Αττικής Οδού για 25 χρόνια έναντι του ποσού των 3,27 δισ. ευρώ.