Audi e-tron GT: Δίπλα στο R8 η κατασκευή του πρώτου ηλεκτρικού supercar της Audi

Η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού supercar της Audi ξεκινά. Ώρα να δούμε πως θα κατασκευάζεται το αμάξωμα του Audi e-tron GT...

Το Audi e-tron GT είναι το πρώτο ηλεκτρικό supercar της Audi και θα κατασκευάζεται μαζί με το Audi R8. Ώρα να δούμε μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες από τα στάδια παραγωγής του, αλλά και που θα κατασκευάζεται.

Διαβάστε επίσης: Νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις για το Audi Q8

Η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo θα γίνεται στο εργοστάσιο Audi Böllinger Höfe, στο Neckarsulm της Γερμανίας. Το μεγαλύτερο ποσοστό της γραμμής παραγωγής περιλαμβάνει αυτοματοποιημένες διαδικασίες, αλλά οι τελικές πινελιές εφαρμόζονται από πολύ εξειδικευμένα χέρια. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό της Audi που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, μιας και η παραγωγή του e-tron γίνεται στις Βρυξέλλες.

Το αμάξωμα του Audi e-tron GT θα κατασκευάζεται σε ξεχωριστό σημείο από αυτό του Audi R8. Ωστόσο η συναρμολόγηση θα γίνεται επάνω στην ίδια γραμμή παραγωγής. Για να καλυφθούν οι ανάγκες, το συγκεκριμένο εργοστάσιο μεγάλωσε σε μέγεθος.  Κατασκευάστηκαν νέες αίθουσες logistics με χώρο περίπου 10.800 τετραγωνικών μέτρων και η ενέργεια που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή του Audi e-tron GT θα προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές.

Για την κατασκευή του αμαξώματος δημιουργήθηκε ένα ολοκαίνουριο body-shop. Αυτό συνέβη γιατί η διαδικασία κατασκευής του αμαξώματος είναι διαφορετική από αυτή του R8. Το εξωτερικό του e-tron GT είναι κατασκευασμένο σχεδόν ολοκληρωτικά από αλουμίνιο και δεν έχει κοινά στοιχεία με το Audi Space Frame του R8. Χρησιμοποιούνται συνολικά 34 ρομπότ καθιστώντας τη διαδικασία κατασκευής κατά 85% αυτοματοποιημένη.

Με την ολοκλήρωση του αμαξώματος, τοποθετούνται η μπαταρία και ο κινητήρας. Στηρίζονται σε 74 σημεία επάνω στο αμάξωμα. Με την ολοκλήρωση της συναρμολόγησης γίνεται διπλός έλεγχος σε 150 σημεία την πρώτη φορά και 200 τη δεύτερη από εξελιγμένα ρομπότ. Η ακρίβεια των τελικών μετρήσεων είναι εντυπωσιακή, με τις αποκλίσεις να αγγίζουν τα μόλις ±0,2 χιλιοστά. Το τελευταίο στάδιο είναι η δοκιμή
στεγανότητας στο θάλαμο βροχής, ο οποίος προσομοιώνει την ένταση των βροχών σε μουσώνες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ