Νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις για το Audi Q8

Η γκάμα του Audi Q8 ολοκληρώνεται με τους Γερμανούς να παρουσιάζουν τις δύο νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις 55 και 60 TFSI e quattro.

Βρείτε μας στο
Audi Q8 60 TFSI e quattro

Η Audi συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της αυτή τη φορά με το μεγάλο SUV της. Η γερμανική εταιρία μας παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις του Q8, τις 55 TFSI e quattro και 60 TFSI e quattro, οι οποίες αξιοποιούν την ίδια βάση και προσφέρουν στους ενδιαφερόμενους δύο διαφορετικές αποδόσεις.

Διαβάστε επίσης: Επίσημη αποκάλυψη για το νέο Audi Q5 Sportback

Το plug-in Audi Q8 55 60 TFSI e quattro φέρει τον γνωστό τρίλιτρο εξακύλινδρο TFSI κινητήρα των Γερμανών ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 340 ίππους και 450 Nm ροπής. To θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με ηλεκτρικό που αποδίδει 136 ίππους και δίνει τη δυνατότητα στο Q8 να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά χάρη στη συστοιχία μπαταριών του συστήματος των 17,8 kWh με ταχύτητες έως και 135/χλμ./ώρα. Για τη μπαταρία, με χρήση wallbox, ο χρόνος φόρτισης φτάνει περίπου στις 2,5 ώρες, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία για το “55άρι” φτάνει στα 47 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP και στα 45 χλμ. για το “60άρι”.

Η συνδυαστική απόδοση του εν λόγω συστήματος ανέρχεται στους 381 ίππους και τα 600 Nm ροπής, νούμερα που προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα. Στο σύστημα κίνησης ενσωματώνεται φυσικά και σύστημα ανάκτησης ενέργειας όταν επιβραδύνετε, το οποίο αναλαμβάνει και όλα τα φρεναρίσματα έως και 0,3 g.

Διαβάστε επίσης: Νέα ειδική έκδοση Audi R8 green hell

Για το ισχυρότερο Q8 60 TFSI e quattro η συνολική απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 462 ίππους και τα 700 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 5,4 δευτερόλεπτα με την τελική να παραμένει στα 240 χλμ./ώρα. Και στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων με τη ροπή να μοιράζεται και στους τέσσερις τροχούς μεταβάλλοντας το ποσοστό μεταξύ των αξόνων ανάλογα με τις απαιτήσεις για πρόσφυση.

Επίσης, και στις δύο περιπτώσεις ο οδηγός έχει στη διάθεση του έως και επτά προγράμματα οδήγησης (comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, offroad και allroad) που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος κίνησης, των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και της ανάρτησης, των φρένων και του συστήματος διεύθυνσης.

Στις ευρωπαϊκές αγορές η τιμή του νέου Audi Q8 55 TFSI e quattro ξεκινά από τα 75.000 ευρώ ενώ η τιμή εκκίνησης για το ισχυρότερο Q8 60 TFSI e quattro βρίσκεται κοντά στα 93.000 ευρώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr