Audi TT-R: O “Δαυίδ” που κατατρόπωσε τα φαβορί “Γολιάθ”

Από αουτσάιντερ, το Audi TT-R της ημιεργοστασιακής ομάδας Abt κατέκτησε τον τίτλο στο DTM το 2002. Πολύ μεγάλη επιτυχία για ένα (σχετικά) μικρό αυτοκίνητο!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi TTR

To 2002 ήταν το έτος ωριμότητας για το Audi TT-R της ομάδας Abt Sportsline. Ο Γάλλος Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα DTM, ενώ τουλάχιστον ένας από τους οδηγούς της Abt Sportsline ανέβηκε στο βάθρο των νικητών στους 9 από τους 10 αγώνες του πρωταθλήματος.

Το TT-R με το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα και τα κόκκινα λογότυπα των βασικών χορηγών ήταν το αυτοκίνητο της χρονιάς. Η ομάδα της Abt, αξιοποιώντας την αμέριστη στήριξη της Audi, η οποία είχε επιλέξει τον δρόμο της ημιεργοστασιακής συμμετοχής, βελτίωνε επί τρία χρόνια το TT-R.

Το εγχείρημα ξεκίνησε το 1999, όταν αποφασίστηκε ότι η Abt Sportsline θα συμμετείχε στο DTM. Το TT-R ανακατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ και ήταν έτοιμο για τη σεζόν 2000 – μια χρονιά προσαρμογής και συλλογής δεδομένων, εν όψει της μεγάλης επίθεσης η οποία είχε προγραμματιστεί για την επόμενη διετία.


Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με έναν 4λιτρο κινητήρα V8, ο οποίος απέδιδε 455 ίππους. Το βάρος του ήταν μόλις 1.080 κιλά και, παρά τις αναλογικά μικρές του διαστάσεις, το TT-R ήταν πολύ εύκολο και προβλέψιμο ως προς την οδήγηση. Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχει καμία τύχη απέναντι στις εργοστασιακές αρμάδες των Mercedes και Opel, όμως από το 2001 ο ταλαντούχος Aiello άρχισε να διεκδικεί διακρίσεις και να πρωταγωνιστεί.

Και το 2002 το TT-R ήταν πια έτοιμο για την κορυφή. Ο Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο DTM, νικώντας τον Bernd Schneider της Mercedes, ενώ ο Mattias Ekström, ένας άλλος οδηγός της Abt Sportsline, τερμάτισε τρίτος στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος.

Έτσι, το TT-R έγινε άλλος ένας Δαυίδ που κατατρόπωσε τα φαβορί-Γολιάθ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: [email protected]