BMW 2002ti: Το αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε… εντελώς τυχαία

Η BMW 2000ti δεν υπήρχε ποτέ στα σχέδια της βαυαρικής φίρμας. Μία τυχαία συνάντηση, όμως, ήταν αρκετή για τη "γέννησή" της...

Ο κόσμος της αυτοκίνησης έχει να μας προσφέρει αρκετές όμορφες ιστορίες με μεγάλο ενδιαφέρον. Μία εξ΄ αυτών ήταν ο τρόπο “σύλληψης” της ιδέας που ονομάστηκε εν τέλει BMW 2002ti. Αξίζει να την γνωρίζουμε!

Διαβάστε επίσης: Η άγνωστη ιστορία πίσω από τη BMW χωρίς… τη μάσκα BMW 

Η ιστορία της BMW 2002ti ξεκινά πίσω στο 1966, όταν το διοικητικό συμβούλιο της βαυαρικής φίρμας πήρε την απόφαση να δημιουργήσει ένα δίπορτο και σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα ήταν η γνωστή BMW 1600-2, όπου το “2” δηλώνει πως πρόκειται για δίπορτη έκδοση.

Το εν λόγω μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα το 1966 στην έκθεση της Γενεύης και κάτω από το καπό βρισκόταν ένας κινητήρα 1,6 λίτρων. Ο τότε σχεδιαστής κινητήρων της BMW, Alex von Falkenhausen, χρησιμοποιούσε εκείνο το διάστημα μία BMW 1600-2 σαν προσωπικό του αυτοκίνητο. Ακριβώς το ίδιο έκανε και ο διευθυντής σχεδιασμού της BMW, Helmut Werner Bönsch.

Ο Falkenhausen διαπίστωσε ότι η απόδοση του κινητήρα 1,6 λίτρων δεν επαρκούσε. Γνωρίζοντας από μηχανολογία, αποφάσισε να τοποθετήσει έναν 2λιτρο κινητήρα της BMW στο αυτοκίνητό του. Ο Bönsch από την άλλη πλευρά, έχοντας πρόσβαση στο απόθεμα της βαυαρικής φίρμας, ζήτησε να αντικατασταθεί ο κινητήρας του οχήματός του επίσης με έναν 2λιτρο.

Διαβάστε επίσης: Η ιστορία πίσω από την χαρακτηριστική τριχρωμία του BMW M-Division

Οι δύο άντρες συναντήθηκαν ξαφνικά μία μέρα σε ένα από τα εργοστάσια της BMW και συζητώντας αποκαλύφθηκε ότι και οι δύο είχαν κάνει ακριβώς το ίδιο στα προσωπικά τους οχήματα. Η άποψη των δύο ανθρώπων μετατράπηκε σε επίσημη πρόταση προς την εταιρεία. Το διοικητικό συμβούλιο υπέγραψε την ιδέα, δεδομένης και της ζήτησης στην Αμερική, και άρχισε να δημιουργείται η νέα έκδοση, γνωστή ως BMW 2002ti.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι κάτω από το καπό της BMW 2002ti τοποθετήθηκε ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με διπλά καρμπυρατέρ και απόδοση 119 ίππων. Αργότερα υπήρξαν και ισχυρότερες εκδόσεις με αποκορύφωμα την υπερτροφοδοτούμενη 2002 Turbo των 170 ίππων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Η συνεργασία του BMW Group Hellas και της Εταιρείας Alzheimer Αθηνών στοχεύει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού γι' αυτή νόσο......
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Τα pop-up φωτιστικά σώματα ήταν μια μόδα που "άνθισε" στη δεκαετία του '90 και κέρδισε φανατικό κοινό. Για ποιον λόγο, όμως, σταδιακά εξαφανίστηκαν;...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ

FIAT Grande Panda

Το φθηνότερο FIAT με αυτόματο κιβώτιο – Αυτοκίνητο της Χρονιάς με 20.800 ευρώ