BMW Brutus: Με κινητήρα από βομβαρδιστικό αεροπλάνο (+video)

Το BMW Brutus είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα μηχανοκίνητα θηρία που κατασκευάστηκαν ποτέ: Με κινητήρα βομβαρδιστικού αεροπλάνου σε πλαίσιο-τσίχλα και χωρίς φρένα

Βρείτε μας στο

Στη συνομοταξία στην οποία κατατάσσονται μόνο τα πλέον τερατώδη «κτήνη» της μηχανοκίνητης ιστορίας, διαπρεπή θέση κατέχει το BMW Brutus.

Πρόκειται για μια εντελώς παρανοϊκή κατασκευή, η οποία συμβολίζει όλη την απόγνωση των Γερμανών ύστερα από τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο. Ύστερα από την ήττα των Ναζί, οι Σύμμαχοι επέβαλαν τις γνωστές κυρώσεις και απαγόρευσαν στους Γερμανούς να κατασκευάζουν οτιδήποτε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν όπλο.

Ωστόσο, το γερμανικό δαιμόνιο έβραζε – όπως και αυτό που είχε προσδιορίσει ο Friedrich Nietzsche σαν την πρωταρχική και θεμελιώδη «θέληση για δύναμη». Και τι δύναμη: Το Brutus αποδίδει 500 ίππους στην πιο «χαλαρή» του εκδοχή και 750 για μια σύντομη έκρηξη επιτάχυνσης, ενώ φτύνει λάδια και φωτιά στον οδηγό του, δονεί το σύμπαν με τον κολασμένο σαματά από τις εξατμίσεις του και έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 250 χλμ./ώρα, φυσικά με την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί κάποιος αρκετά τρελός ώστε να πατήσει το γκάζι ως το τέρμα.

Διότι στην πραγματικότητα το Brutus είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα μηχανοκίνητα τέρατα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Οι Γερμανοί πήραν έναν 12κύλινδρο κινητήρα από βομβαρδιστικό αεροπλάνο του 1925, χωρητικότητας 47 λίτρων. Και τον προσάρμοσαν σε ένα ακόμη πιο παλιό σασί από αμερικανική πυροσβεστική αντλία, κατασκευής Fiat, του 1907.

Το αποτέλεσμα είναι ένα μαμούθ που απλώς επιταχύνει χωρίς αύριο, δεν σταματά ποτέ διότι στις ρόδες ποδηλάτου έχει φρένα που δεν θα σταματούσαν ούτε ποδήλατο. Με άλλα λόγια, το Brutus είναι ό,τι πιο κοντινό στο «ο Χάρος βγήκε παγανιά» – σε τετράτροχο.

Δείτε πιο κάτω και το σχετικό video από την εκπομπή Top Gear στην οποία πρωταγωνίστησε το BMW Brutus.

mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: vtsakiroglou@traction.gr