BMW: Έρχεται ηλεκτρική μοτοσυκλέτα αλλά όχι άμεσα

H BMW είναι ένας από τους πρωτοπόρους κατασκευαστές στα ηλεκτρικά δίκυκλα αλλά δεν σκέφτεται άμεσα την παραγωγή μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας επιδόσεων.

Βρείτε μας στο
ηλεκτρική μοτοσυκλέτα BMW Motorrad

Η BMW Motorrad έδειξε πρόσφατα τις προθέσεις της όσον αφορά το ηλεκτρικό μέλλον των μοτοσυκλετών της με την παρουσίαση του concept Vision DC Roadster. Στην παρουσίαση που έγινε το περασμένο καλοκαίρι η roadster και αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα των Γερμανών ενώνει σχεδιαστικά το ένδοξο παρόν και παρελθόν της εταιρίας με το μέλλον. Το Vision DC Roadster διατηρεί γνώριμα στοιχεία που βλέπουμε και σε υπάρχοντα μοντέλα της BMW όπως είναι το σχήμα του boxer κινητήρα, με ανεμιστήρες να έχουν “πάρει” τη θέση των κυλίνδρων για την ψύξη της κεντρικά τοποθετημένης μπαταρίας και τον άξονα για την μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό.

Η BMW ήταν από τους πρώτους που παρουσίασαν μεγάλο ηλεκτρικό scooter, κάτι που έγινε το 2016 με το C Evolution και δείχνει να κατέχει την τεχνογνωσία,που απαιτείται για την παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας, ωστόσο δεν βιάζεται να το κάνει αυτό πραγματικότητα.

Ο λόγος της αναμονής για την BMW βρίσκεται στη σημερινή γενιά των μπαταριών οι οποίες είναι ακόμη πολύ μεγάλες και βαριές για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες ενός δικύκλου αλλά και τα υψηλά στάνταρ που θέτουν. Οι Γερμανοί ωστόσο αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο για ένα μοντέλο που δεν θα έχει σπορ προσανατολισμό.

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της BMW Motorrad, Dr. Markus Schramm, στο αμερικάνικο CycleWorld, η γερμανική εταιρία θα μπορούσε να έχει έτοιμη μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα εντός πενταετίας. Αυτή η μοτοσυκλέτα ωστόσο δεν θα ήταν ένα μοντέλο πιο ειδικής χρήσης και συγκεκριμένα για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Αυτός είναι και ο λόγος που οι Γερμανοί προσπαθούν να βρουν μια λύση με τις μπαταρίες ώστε η αυτονομία να ανέρχεται σε περίπου 200 χλμ. και το βάρος τους να παραμένει παράλληλα σε λογικά επίπεδα.

Αναφορικά με τις άλλες κατηγορίες και ειδικά τις adventure μοτοσυκλέτες όπου η BMW έχει στην γκάμα της το R 1250 GS, ένα από τα best sellers της παγκόσμιας αγοράς, ο Schramm δεν βλέπει κάποια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, κάτι που ισχύει και για μια τουριστική ή σπορ μοτοσυκλέτα.

BMw Motorrad, BMW, dc vision

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr