Η BMW “τρέχει” ένα πρόγραμμα διαχείρισης των ιδεών-προτάσεων των υπαλλήλων της, από το οποίο έχουν προκύψει τεράστια οικονομικά οφέλη για το Group τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, αυτή η εξοικονόμηση χρημάτων έφτασε σε νέα ύψη για τη χρονιά που μας πέρασε.
Ειδικότερα, και σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση των Βαυαρών, χάρη στο πρόγραμμα του ομίλου, η εφαρμογή των φρέσκων ιδεών και προτάσεων των υπαλλήλων της βοήθησαν το group να εξοικονομήσει ούτε λίγο ούτε πολύ 62 εκατ. ευρώ τη χρονιά που μας πέρασε. Αυτό είναι και το υψηλότερο ποσό που έχει εξοικονομηθεί μέχρι στιγμής από το συγκεκριμένμο πρόγραμμα με περισσότερες από 8.000 νέες ιδέες να προτείνονται το 2019 εκ των οποίων το 25% περίπου μπήκε σε εφαρμογή.
Η ιδέα που ξεχώρισε περισσότερο από όλες και έφερε παράλληλα και το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος για τον όμιλο ήταν μια πρόταση δύο υπαλλήλων της BMW από το Μόναχο σχετική με την βελτίωση της κεντρική ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης που φέρουν όλα τα σύγχρονα BMW. Χάρη σε αυτή η BMW αναφέρει πως ήταν σε θέση να μειώσει το κόστος έως και 39 εκατ. ευρώ από τον πρώτο κιόλας χρόνο εφαρμογής της ιδέας.
“Η διαχείριση των ιδεών είναι ένας ακόμη τομέας που οι υπάλληλοί μας κάνουν όλη τη διαφορά. Η αφοσίωση τους στην βελτιστοποίηση των διαδικασιών είναι μια σημαντική πτυχή για την ικανότητα του BMW Group να καινοτομεί.”, δήλωσε σχετικά η Ilka Horstmeier, μέλος του δ.σ. της BMW AG και υπεύθυνη για το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
Η BMW τρέχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα εδώ και 80 χρόνια σε, το οποίο εστιάζει σε ιδέες που προτείνονται από υπαλλήλους της, σε τομείς που βρίσκονται εκτός του δικού τους αντικειμένου εργασίας. Μάλιστα, επιβραβεύει με μπόνους τις ιδέες που μπαίνουν στην παραγωγή, με το ποσό να αναλογεί στον οικονομικό αντίκτυπο που έχει η εκάστοτε πρόταση.