Μπορεί να μην έρχεται με την ισχύ της BMW M8 από το εργοστάσιο, αλλά η υποδεέστερη BMW M850i έχει αποδείξει ότι με λίγο “σκάλισμα” μπορεί να κοιτάξει στα μάτια την κορυφαία έκδοση του μοντέλου. Το απέδειξε πρόσφατα ο οίκος AC Schnitzer (περισσότερα εδώ), το αποδεικνύει και τώρα ο οίκος G-Power.
Ξεκινώντας από τις αισθητικές πινελιές, βλέπουμε ότι προσφέρεται ένα carbon καπό με αεραγωγούς που επιτρέπουν καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, carbon διαχύτης και σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ δεν απουσιάζουν και οι ζάντες μεγέθους 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Οι τελευταίες έρχονται με ελαστικά μεγέθους 255/30 και 2995/25 στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, βέβαια, εντοπίζεται στον κινητήρα της BMW M850i. Ο TwinPower Turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λτ. εκτοξεύεται από τους 530 στους 670 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 900 Nm. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα αρκούσε ο επαναπρογραμματισμός της ECU και η εγκατάσταση μίας πιο “ελεύθερης” εξάτμισης με δύο διπλές απολήξεις.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της G-Power, υπάρχει και η δυνατότητα μίας πιο “light” αναβάθμισης που έχει ως αποτέλεσμα 620 ίππους και 850 Nm ροπής, τιμές που πλησιάζουν αυτές της εργοστασιακής BMW M8.