BMW: Με νέες πιο φιλικές περιβαλλοντικά τεχνολογίες βαφής

Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που εφαρμόζει μία νέα τεχνολογία καυστήρα, η οποία επιτρέπει στα στεγνωτήρια χρωμάτων να λειτουργούν με "πράσινο" υδρογόνο.
BMW Group τεχνολογίες υδρογόνου 2022

Το εργοστάσιο του BMW Group στην Λειψία είναι το πρώτο εργοστάσιο αυτοκινήτων στον κόσμο που εφαρμόζει πιλοτικά αυτή τη νέα τεχνολογία και ανοίγει τον δρόμο για τη μείωση των εκπομπών CO2 από την εντατική χρήση του φυσικού αερίου, που αποτελεί ένα ορυκτό καύσιμο.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα η BMW M2 των 460 ίππων. Δείτε πόσο κοστίζει!

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συστήματος είναι ότι μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο (H2), μεθάνιο (CH4) ή ένα μίγμα των δύο. Μπορεί επίσης να εναλλάσσεται μεταξύ των καυσίμων ενώ λειτουργεί. Σε πρώτο στάδιο θα χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά, ενώ μια πλήρης γραμμή στεγνώματος του βαφείου θα μετατραπεί, με στόχο την υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας, ήδη από του χρόνου.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, θα μετατραπούν σταδιακά και τα υπόλοιπα συστήματα καυστήρων, μέχρις ότου η νέα τεχνολογία εφαρμοστεί και στα 68 σε σύνολο, που βρίσκονται στο βαφείο της Λειψίας.

Τα καινοτόμα συστήματα καυστήρων ευέλικτου καυσίμου, αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Saacke που εδρεύει στη Βρέμη, με το Fraunhofer Institute IFF στο Magdeburg να υποστηρίζει την ασφαλή ενσωμάτωση της τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης: Οι νέες M 1000 RR και M 1000 RR Competition

Η μετάβαση σε καυστήρες ευέλικτου καυσίμου, θέτει τα θεμέλια για την τροφοδοσία του Εργοστασίου του BMW Group στη Λειψία, με ενέργεια απαλλαγμένη από εκπομπές CO2.

Για να γίνει ακόμα πιο βιώσιμο, το BMW Group επεξεργάζεται συγκεκριμένες λύσεις για κάθε εργοστάσιο, με σκοπό τη μείωση του ανθρακικού του αποτυπώματος. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών CO2 από την παραγωγή κατά 80% έως το 2030, συγκριτικά με το 2019 – όχι μόνο με τη χρήση υδρογόνου αλλά και με ενέργεια από μια σειρά άλλων ανανεώσιμων πηγών που προς το παρόν είναι υπό εξέταση, όπως η γεωθερμική και τα φωτοβολταϊκά. Οι διάφορες λύσεις θα αναπτυχθούν με τον τρόπο που ταιριάζει καλύτερα σε κάθε εργοστάσιο.

Για να λειτουργήσουν πλήρως τα νέα συστήματα καυστήρα με υδρογόνο, θα χρειαστεί ένας αγωγός προκειμένου να διασφαλιστεί η διαθεσιμότητα επαρκούς ποσότητας πράσινου υδρογόνου ανά πάσα στιγμή. Το εργοστάσιο της Λειψίας σκοπεύει να αξιοποιήσει την κάθε ευκαιρία που προσφέρει η αναδυόμενη βιομηχανία υδρογόνου της περιοχής.

Σχέδια είναι σε εξέλιξη για τη σύνδεση του εργοστασίου με το πρώτο δίκτυο καθαρού υδρογόνου, μέχρι τα μέσα του 2024. Ένας αγωγός μήκους περίπου δύο χιλιομέτρων, θα το συνδέσει με έναν αγωγό μεγάλων αποστάσεων νότια των εγκαταστάσεων. Στη συνέχεια, το εργοστάσιο θα συνδεθεί, μαζί με τους εταίρους του στην περιοχή, με ένα περιφερειακό δίκτυο υδρογόνου που συνδέεται με την εθνική και ευρωπαϊκή υποδομή υδρογόνου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα