Οι νέες M 1000 RR και M 1000 RR M Competition

Η BMW προχώρησε στην αποκάλυψη της ανανεωμένης M 1000 RR όπως και της M 1000 RR M Competition, των superbikes των Βαυαρών που προορίζονται για αγώνες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέα BMW M 1000 RR 2022

Με την περαιτέρω εξέλιξη της M 1000 RR (εν συντομία M RR), η BMW θέλει να θέσει ένα νέο ορόσημο στην κατηγορία superbikes που έχουν πιστοποιηθεί για αγωνιστική χρήση ευελπιστώντας παράλληλα σε περισσότερες επιτυχίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Suberbike.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα BMW S 1000 RR των 210 ίππων

Η νέα M RR χρησιμοποιεί το γνώριμο, υδρόψυκτο εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για αγωνιστικές διοργανώσεις, και κυρίως για το WSBK/ Όπως και πριν, η μέγιστη ισχύς φτάνει στους 212 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 113 Nm στις 11.000 σ.α.λ.


Η νέα M RR φέρει αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, που συμπληρώνεται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και το κεντρικά τοποθετημένο γόνατο ανάρτησης με κινηματική Full Floater Pro. Η νέα M 1000 RR προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: Ως βασική M RR με βασικό χρωματισμό Lighwhite non-metallic και ως M RR M Competition με βασικό χρωματισμό Blackstorm metallic.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Vespa GTS (+τιμή στην Ελλάδα)

Οι αυξημένες δυνατότητες της νέας M RR προέρχονται κυρίως από τις σημαντικές βελτιώσεις που πέτυχαν οι άνθρωποι της BMW στον τομέα της αεροδυναμικής. Συγκεκριμένα, ένα νέας σχεδίασης φέρινγκ από γυμνό carbon με υψηλότερη ζελατίνα, αυξάνει σημαντικά την τελική ταχύτητα σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ροή αέρα γύρω από τον αναβάτη.

Για πρώτη φορά, αυτό το φέρινγκ διαθέτει επίσης ιδιαίτερα ελαφριές αλλά πολύ άκαμπτες βάσεις μπροστά, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από carbon. Η τελική ταχύτητα της νέας M RR έχει αυξηθεί από τα 306 στα 314 χλμ./ώρα, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ αυξημένα παρουσιάζονται και τα επίπεδα άνεσης με τους αναβάτες να βιώνουν πολύ λιγότερη σωματική καταπόνηση.

Κατά τη διάρκεια της αεροδυναμικής εξέλιξης, τα M Winglets αναθεωρήθηκαν πλήρως. Τώρα παράγουν σημαντικά υψηλότερη κάθετη δύναμη – τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Ο αναβάτης αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση αναφορικά με τον μπροστινό τροχό, πετυχαίνοντας ακόμη μεγαλύτερες γωνίες κλίσης ή υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές στην ίδια γωνία κλίσης.

Ένα ακόμα ζωτικό στοιχείο στη βελτιστοποίηση ολόκληρης της αεροδυναμικής, είναι η περιοχή του μπροστινού τροχού. Εδώ, για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW Motorrad, χρησιμοποιούνται αεραγωγοί ψύξης φρένων από γυμνό carbon – αναφέρονται επίσης ως brake ducts. Είναι ενσωματωμένοι στο νέο μπροστινό φτερό, το οποίο έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη ροή αέρα γύρω από τα καλάμια του πιρουνιού και τις δαγκάνες των φρένων. Τα καλύμματα τροχών M Aero, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από γυμνό carbon, μειώνουν περαιτέρω την αντίσταση του αέρα – ειδικά σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ./ώρα. Τα καλύμματα τροχών M Aero προορίζονται για την M RR M Competition.

Στη νέα M RR, οι ζάντες M Carbon ξεχωρίζουν χάρη στο νέο άβαφο βερνίκι τους. Νέες ρίγες σε σχέδιο M στις ζάντες των τροχών, υπογραμμίζουν τον υψηλής ποιότητας τεχνολογικό χαρακτήρα και τον αγωνιστικό προσανατολισμό της νέας M RR. Ως εναλλακτική λύση για τους τροχούς M Carbon, η νέα M RR μπορεί πλέον να παραγγελθεί και με εργοστασιακούς σφυρήλατους τροχούς.

Ένα νέας σχεδίασης πίσω τμήμα βοηθά τη νέα M RR να φαίνεται ακόμα πιο ανάλαφρη, πιο σπορ και πιο δυναμική. Η μικρή βάση της πινακίδας και η εργονομικά σχεδιασμένη σέλα M Endurance είναι επίσης νέα χαρακτηριστικά. Χάρη σε μία τροποποιημένη πλεξούδα καλωδίωσης με φίσα LWS, η μικρότερη πλέον βάση πινακίδας κυκλοφορίας μαζί με τις μονάδες φώτων, μπορεί να αποσυναρμολογείται ταχύτερα και ευκολότερα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]