BMW: Προχωρά η εξέλιξη για το ηλεκτρικό μοντέλο με κυψέλες υδρογόνου

Εντυπωσιασμένος έμεινε ο Υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων της Βαυαρίας Hubert Aiwanger από την πρόοδο της BMW στον τομέα της υδρογονοκίνησης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW κυψέλες υδρογόνου 2021

Η BMW είναι ένας από τους κατασκευαστές που πιστεύουν πραγματικά στο υδρογόνο για την παροχή ρεύματος στα ηλεκτρικά τους οχήματα, για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Οι Βαυαροί αναμένεται να παρουσιάσουν στα τέλη του 2022 το περιορισμένης παραγωγής i Hydrogen NEXT, το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φέρει κυψέλες υδρογόνου (διαβάστε περισσότερα εδώ). Πρόσφατα ο Υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων της Βαυαρίας Hubert Aiwanger, επισκέφτηκε το Κέντρο Ελαφριών Κατασκευών και Τεχνολογίας (Lightweight Construction & Technology Centre -LuTZ) στο Landshut μαζί με τον Dr. Andreas Wendt, Μέλος Δ.Σ. του BMW Group για να διαπιστώσει την πρόοδο του BMW Group στον συγκεκριμένο τομέα. Φυσικά και εντυπωσιάστηκε από τις προσπάθειες του ομίλου, καθώς η ανάπτυξη τεχνολογιών κίνησης χωρίς εκπομπές CO2 αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους Βαυαρούς.

Διαβάστε επίσης: Ford, BMW και Solid Power επενδύουν 130 εκατ. δολάρια για solid state μπαταρίες

Το LuTZ έχει αναλάβει σημαντικό ρόλο καθώς κατασκευάζει τα εξαρτήματα του συστήματος ηλεκτροκίνησης με χρήση υδρογόνου το οποίο θα τοποθετηθεί στο BMW i Hydrogen NEXT και θα προμηθεύει τα εξαρτήματα αυτά στο Μόναχο για εγκατάσταση στο σύστημα κυψελών καυσίμου.

Από αριστερά οι Hubert Aiwanger και Dr. Andreas Wendt στις εγκαταστάσεις του LuTZ

“Είμαι πεπεισμένος ότι η τεχνολογία υδρογόνου θα γίνει δημοφιλής – και έχω δεσμευτεί να κάνω τη Βαυαρία μία high tech περιοχή για την τεχνολογία υδρογόνου. Με αυτό τον εποικοδομητικό τρόπο δίνουμε απάντηση στο διάλογο για το κλίμα”, δήλωσε ο Aiwanger και πρόσθεσε: “Τώρα επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία μιας υποδομής υδρογόνου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, από την παραγωγή μέχρι τη χρήση”.

“Εδώ, στο Lightweight Construction & Technology Centre, δημιουργούμε σημαντικές καινοτομίες για την κινητικότητα του μέλλοντος. Εξελίσσουμε εξαιρετικά περίπλοκα εξαρτήματα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των αυτοκινήτων μας. Με αυτό τον τρόπο, η περιοχή συμβάλλει σημαντικά στο μετασχηματισμό της εταιρείας στο δρόμο για την ηλεκτροκίνηση. Περισσότερο από ποτέ, η εσωτερική παραγωγή εξαρτημάτων μας στο Landshut γίνεται μοχλός καινοτομίας”. πρόσθεσε από την πλευρά του ο Dr. Wendt.

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς και όχι μόνο, οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπορεί το BMW Group να προσφέρει στους πελάτες ένα όχημα με κυψέλες υδρογόνου δεν υπάρχουν ακόμα. Χρειάζεται περαιτέρω προετοιμασία – κυρίως σε ό,τι αφορά την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου και τις απαιτήσεις σε όλο το ενεργειακό σύστημα, με το πράσινο υδρογόνο να διατίθεται σε επαρκείς ποσότητες και να παράγεται σε ανταγωνιστικές τιμές στο χώρο της ατομικής μετακίνησης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr