H BMW R 18 “Spirit of Passion” δεν είναι μια ακόμη custom (+video)

H BMW συνεχίζει τις συνεργασίες της με custom κατασκευαστές και μας παρουσιάζει το R 18 "Spirit of Passion", με εμφάνιση, αν μη τι άλλο, μοναδική.

Βρείτε μας στο
BMW R 18 Spirit of Passion Kingston Custom 2021

Έχει τον μεγαλύτερο δικύλινδρο boxer παραγωγής και αυτό είναι αρκετό για να είναι γνωστή σε όλους τους φίλους των δύο τροχών. Ο λόγος φυσικά για την BMW R 18, τη νέα cruiser ναυαρχίδα της BMW Motorrad, η οποία αποτελεί μια ιδανική βάση για customizing, το “αλατοπίπερο” δηλαδή της συγκεκριμένης κατηγορίας μοτοσυκλετών. Οι Βαυαροί θέλουν να το τονίσουν αυτό με κάθε τρόπο και γι’ αυτό άλλωστε έχουν προχωρήσει σε μια σειρά από συνεργασίες με custom βελτιωτές. Τελευταίο project είναι το “Spirit of Passion” που βλέπετε στις οθόνες σας μια δημιουργία δια χειρός Dirk Oehlerking, του ιδιοκτήτη της Kingston Custom.

Διαβάστε επίσης: Νέα BMW R 18 και επίσημη επιστροφή στα cruisers

Η Spirit of Passion, ή Πνεύμα του Πάθους αν προτιμάτε, φέρει τη χαρακτηριστική σχεδιαστική “σφραγίδα” του Oehlerking με τον Γερμανό να έχει δημιουργήσει στο παρελθόν παρόμοιας αισθητικής custom μοτοσυκλέτες με βάση ένα boxer μοντέλο της BMW. Ο Γερμανός customizer από το Αννόβερο συνδύασε για τη δημιουργία του εντυπωσιακού φέρινγκ στοιχεία τόσο από κλασικά σήμερα αυτοκίνητα της BMW -μια ματιά στα χαρακτηριστικά “νεφρά” της BMW αρκεί- όσο και από τα “dustbin” φέρινγκ της 10ετίας του ’50. Νέα φυσικά είναι η σέλα και το τιμόνι, όπως και τα LED φλας. Νέο είναι και το πίσω φτερό με το “πτερύγιο” που ενσωματώνει στη σχεδίαση του το stop αλλά και η εξάτμιση.

Με τόσο δραστικές αλλαγές στην “art deco” εμφάνιση της R 18, τα μηχανικά μέρη και τα περιφερειακά παρέμειναν εργοστασιακά καθώς κατά τον Oehlerking δεν υπήρχε περιθώριο βελτίωσης. Πώς σας φαίνεται η τελευταία custom δημιουργία της BMW, η οποία αποτελεί μέρος της σειράς custom κατασκευών “SoulFuel”;

Διαβάστε επίσης: Η BMW παρουσιάζει την εντυπωσιακή Blechmann R 18

Δείτε τον Oehlerking να εργάζεται πάνω στη δημιουργία του Spirit of Passion στο παρακάτω video και θαυμάστε το επίπεδο λεπτομέρειας αλλά και ποιότητας του Γερμανού customizer.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr