BMW X2: 220 ίπποι για τη νέα plug-in υβριδική xDrive25e

Η BMW συνέχισε με την παρουσίαση νέων μοντέλων και εκδόσεων αποκαλύπτοντας και την 4κίνητη plug-in υβριδική X2 xDrive25e.

Βρείτε μας στο
2020 BMW X2 xDrive25e plug-in

Δυναμικές επιδόσεις, οικονομία καυσίμου αλλά και μηδενικούς ρύπους στο αστικό περιβάλλον υπόσχεται η νέα plug-in υβριδική X2 xDrive25e που αποκαλύφθηκε επίσημα από την BMW, στο πλαίσιο εξηλεκτρισμού της γκάμας των μοντέλων της.

Το Sports Activity Coupe (SAC) των Βαυαρών είναι το πρώτο στην κατηγορία, σύμφωνα με τους ίδιους, που φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης και ανοίγει έτσι τον “χορό” και για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

Η νέα έκδοση της X2 φέρει την 4η και νεότερη γενιά υβριδικών συστημάτων κίνησης των Βαυαρών eDrive που έχει εξελιχθεί ειδικά για plug-in μοντέλα.

Ο γνωστός 3κύλινδρος turbo της BMW των 1,5 λίτρων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, αποδίδει για την περίσταση 125 ίππους και 220 Nm, με τον ηλεκτρικό κινητήρα των 95 ίππων και 165 Nm να περνά τη δύναμη του στους πίσω τροχούς και να καθιστά τη X2 4κίνητη. Στο σύστημα περιλαμβάνεται φυσικά και συστοιχεία μπαραριών ιόντων λιθίου.

Με χωρητικότητα 10 kWh η συστοιχία μπαταριών επιτρέπει στην Plug-in X2 να διανύει έως και 53 χλμ. μόνο με ρεύμα και κατά το πρότυπο WLTP. Παράλληλα η ελάχιστη κατανάλωση κατά το ίδιο πρότυπο μετρήσεων ανέρχεται σύμφωνα με την BMW στα 1,9 λίτρα/100χλμ. και η κατανάλωση ρεύματος στα 15 kWh/100 χλμ., με την εκπομπή CO2 να ξεκινά από τα 43 γρ. το χιλιόμετρο. Με το BMW i Wallbox μπορεί να φορτίσει πλήρως, από άδεια, μέσα σε 3 ώρες και 12 λεπτά.

Στον τομέα των επιδόσεων η Χ2 xDrive25e παρουσιάζει ένα δυναμικό “πρόσωπο” με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα και την τελική να αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί πως η μέγιστη ταχύτητα μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα ανέρχεται στα 135 χλμ./ώρα.

Στον στάνταρ εξοπλισμό αυτής της X2 περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17 ινστών, διζωνικός κλιματισμός με την xDrive25e να μπορεί να συνδυάσει τον εξοπλισμό της και με τις εκδόσεις Advantage, Advantage Plus, M Sport και M Sport X, οι οποίες είναι διαθέσιμες και για τις συμβατικές X2. Παράλληλα και με τις μπαταρίες να έχουν τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα ο χώρος για τις αποσκευές ανέρχεται στα 410 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει έως και τα 1.290 λίτρα.

Εμπορικά, η νέα υβριδική έκδοση της X2 θα είναι διαθέσιμη στις αγορές τον ερχόμενο Ιούλιο με την τιμή “εκκίνησης” στη Γερμανία να ανέρχεται στα 47.250 ευρώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr