BMW X2 σε plug-in έκδοση με κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χλμ.

Η BMW παρουσίασε plug-in υβριδική έκδοση και για την X2 με οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW X2 plug-in

Η BMW διευρύνει ακόμη περισσότερο την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της και έπειτα από την plug-in υβριδική X1 μας παρουσιάζει την αντίστοιχη έκδοση της X2.

Η BMW X2 xDrive25e, όπως είναι το πλήρες όνομα του υβριδικού Sports Activity Coupe (SAC), έχει μέση κατανάλωση 2,1–1,9 λίτρα ανά 100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, ενώ μπορεί να κινείται μόνο με τη χρήση των μπαταριών του για έως και 57 χλμ. ανάλογα με τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης, χάρη στις μπαταρίες χωρητικότητας 10 kWh που φέρει. Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για το 4κίνητο μοντέλο των Γερμανών ανέρχεται στα 14,2-13,7 kWh ανά 100 χλμ.

Η X2 xDrive25e χρησιμοποιεί για την κίνηση της τον TwinPower turbo 3κύλινδρο κινητήρα της εταιρίας των 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 125 ίππους ως μέγιστη ισχύ και 220 Nm μέγιστης ροπής με τη δύναμη να φτάνει στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic.


BMW X2 xDrive25e

Την κίνηση του πίσω άξονα έχει αναλάβει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 95 ίππους και ροπή 165 Nm το οποίο συνεργάζεται με κιβώτιο μιας σχέσης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα και αυτό βοηθά στην σωστή κατανομή των μαζών.

Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στους 220 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 385 Nm, νούμερα που εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 6,8 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται στα 195 χλμ./ώρα.

Ως plug-in υβριδική έκδοση, η X2 μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες της από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα με το στάνταρ καλώδιο φόρτισης, σε περίπου πέντε ώρες. Με τον επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox, ο χρόνος για την πλήρη φόρτιση τους από 0% διαρκεί λιγότερο από 3,2 ώρες, ενώ φτάνει στο 80% έπειτα από 2,4 ώρες.

Ο οδηγός, μέσω του διακόπτη eDrive στην κεντρική κονσόλα, μπορεί να παραμετροποιεί τις λειτουργίες του συστήματος κίνησης. Στη διάθεση του έχει τη δυνατότητα για αυτόματη λειτουργία αφήνοντας στο σύστημα τον τελικό λόγο για βέλτιστη κίνηση, ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα δεδομένα που συλλέγει η X2 από το σύστημα πλοήγησης. Σε αυτή την περίπτωση το σύστημα μπορεί, για παράδειγμα, να προνοήσει και να κρατήσει την φόρτιση των μπαταριών, αν στην επιλεγμένη διαδρομή περιλαμβάνεται και κίνηση στους δρόμους της πόλης.

Παράλληλα, στο πρόγραμμα MAX eDrive το μοντέλο της BMW κινείται αποκλειστικά με την χρήση των μπαταριών του με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα, ενώ το πρόγραμμα Save Battery διατηρεί τα εκάστοτε επίπεδα φόρτισης ή τα αυξάνει, για μελλοντική χρήση, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Ο οδηγός έχει παράλληλα τρία προγράμματα οδήγησης (Comfort, Sport και Eco Pro) στη διάθεση του που χρησιμοποιούνται ανεξάρτητα από τα προγράμματα ενεργειακής διαχείρισης και παραμετροποιούν τη λειτουργία του συστήματος κίνησης, όπως επίσης και εκείνη την ανάρτησης.

Να σημειωθεί πως η BMW X2 xDrive25e, όπως και η BMW X1 xDrive25e, φέρει στον εξοπλισμό της ακουστική προειδοποίηση για τους πεζούς η οποία ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα όταν το μοντέλο της BMW κινείται μόνο με ρεύμα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]