Brembo: Νέο δισκόφρενο “καθρέφτης”, μειώνει φθορά και ρύπους

Η Brembo μας παρουσιάζει δισκόφρενο νέας τεχνολογίας με αυξημένη διάρκεια ζωής έναντι των συμβατικών και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Brembo Greentive δικσόφρενο τεχνολογία 2020

Σχεδόν τα πάντα επάνω σε ένα αυτοκίνητο εκπέμπουν ρύπους στην ατμόσφαιρα ή έχουν “εκπέμψει” σε κάποιο σημείο της ζωής τους, συνήθως κατά την κατασκευή τους. Ανάμεσα σε αυτά είναι τα δισκόφρενα και τα τακάκια τα οποία, με τη χρήση και την πάροδο του χρόνου φθείρονται και απελευθερώνουν σωματίδια στην ατμόσφαιρα. Η Brembo, για να μειώσει τους ρύπους σε αυτό το σημείο ενός αυτοκινήτου, μας παρουσιάζει τα δισκόφρενα τεχνολογίας Greentive, που έρχονται για να μειώσουν την εκπεμπόμενη “σκόνη” του συστήματος πέδησης. H ίδια η ονομασία είναι μια μίξη των λέξεων “Green” και “Distinctive”, ήτοι “Πράσινο” και “Χαρακτηριστικός”.

Διαβάστε επίσης – Ελαστικά: Δεν απειλούν υγεία & περιβάλλον λένε οι κατασκευαστές

Για να πετύχει μείωση ρύπων η Brembo εφάρμοσε δύο νέες επιστρώσεις στην πλάκα ενός δισκόφρενου που έρχεται σε επαφή με τα τακάκια. Τα τακάκια έρχονται σε επαφή με μια επίστρωση βολφραμίου καρβιδίου που βρίσκεται στην επιφάνεια και έχει διπλό ρόλο: από τη μία μειώνει τη φθορά στα τακάκια και από την άλλη αυξάνει σημαντικά την αντίσταση του δισκόφρενου στη διάβρωση.

Οι Ιταλοί πέτυχαν παράλληλα να δημιουργήσουν και ένα ξεχωριστό σε εμφάνιση δισκόφρενο με την πλάκα να παρουσιάζει χαρακτηριστικά καθρέπτη, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς, όπως και το γεγονός ότι πάνω στην πλάκα του δισκόφρενου βλέπουμε το σήμα της Brembo.

Διαβάστε επίσης – Ε.Ε.: Αύξηση ρύπων και το 2019 από νέα αυτοκίνητα

Η Brembo αναφέρει επίσης πως τα επίπεδα αντίστασης στη φθορά που προσφέρει η νέα επίστρωση θα εκτιμηθούν ακόμη περισσότερο στα συστήματα πέδησης των ηλεκτρικών οχημάτων, εκεί όπου το σύστημα πέδησης λειτουργεί ελαφρως διαφορετικά.

Η νέα λύση της Brembo στη φθορά του συστήματος πέδησης, από ό,τι καταλαβαίνουμε, μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους ατσάλινους δίσκους (με χοντρή ή λεπτή πλάκα, διπλής χύτευσης, πλευστούς, διαιρούμενους).

Διαβάστε επίσης – AIR: Ανεξάρτητος οργανισμός μετρά ρύπους σε πραγματικές συνθήκες

Δείτε ακολούθως το σχετικό video που ετοίμασε η ιταλική εταιρία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....
Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...
Εντυπωσιάζει αυτό το van το οποίο ενσωματώνει τεχνολογίες υπερταχείας, αμφίδρομης, φωτοβολταϊκής, επαγωγικής αλλά και αγώγιμης φόρτισης!...
Οι Γερμανοί είναι οι πρώτοι που εντάσσονται στην πρωτοβουλία “Renewable Carbon Initiative” επιταχύνοντας τη μετάβαση από τον ορυκτό στον ανανεώσιμο άνθρακα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής