Brembo: Νέο δισκόφρενο “καθρέφτης”, μειώνει φθορά και ρύπους

Η Brembo μας παρουσιάζει δισκόφρενο νέας τεχνολογίας με αυξημένη διάρκεια ζωής έναντι των συμβατικών και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Βρείτε μας στο
Brembo Greentive δικσόφρενο τεχνολογία 2020

Σχεδόν τα πάντα επάνω σε ένα αυτοκίνητο εκπέμπουν ρύπους στην ατμόσφαιρα ή έχουν “εκπέμψει” σε κάποιο σημείο της ζωής τους, συνήθως κατά την κατασκευή τους. Ανάμεσα σε αυτά είναι τα δισκόφρενα και τα τακάκια τα οποία, με τη χρήση και την πάροδο του χρόνου φθείρονται και απελευθερώνουν σωματίδια στην ατμόσφαιρα. Η Brembo, για να μειώσει τους ρύπους σε αυτό το σημείο ενός αυτοκινήτου, μας παρουσιάζει τα δισκόφρενα τεχνολογίας Greentive, που έρχονται για να μειώσουν την εκπεμπόμενη “σκόνη” του συστήματος πέδησης. H ίδια η ονομασία είναι μια μίξη των λέξεων “Green” και “Distinctive”, ήτοι “Πράσινο” και “Χαρακτηριστικός”.

Διαβάστε επίσης – Ελαστικά: Δεν απειλούν υγεία & περιβάλλον λένε οι κατασκευαστές

Για να πετύχει μείωση ρύπων η Brembo εφάρμοσε δύο νέες επιστρώσεις στην πλάκα ενός δισκόφρενου που έρχεται σε επαφή με τα τακάκια. Τα τακάκια έρχονται σε επαφή με μια επίστρωση βολφραμίου καρβιδίου που βρίσκεται στην επιφάνεια και έχει διπλό ρόλο: από τη μία μειώνει τη φθορά στα τακάκια και από την άλλη αυξάνει σημαντικά την αντίσταση του δισκόφρενου στη διάβρωση.

Οι Ιταλοί πέτυχαν παράλληλα να δημιουργήσουν και ένα ξεχωριστό σε εμφάνιση δισκόφρενο με την πλάκα να παρουσιάζει χαρακτηριστικά καθρέπτη, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς, όπως και το γεγονός ότι πάνω στην πλάκα του δισκόφρενου βλέπουμε το σήμα της Brembo.

Διαβάστε επίσης – Ε.Ε.: Αύξηση ρύπων και το 2019 από νέα αυτοκίνητα

Η Brembo αναφέρει επίσης πως τα επίπεδα αντίστασης στη φθορά που προσφέρει η νέα επίστρωση θα εκτιμηθούν ακόμη περισσότερο στα συστήματα πέδησης των ηλεκτρικών οχημάτων, εκεί όπου το σύστημα πέδησης λειτουργεί ελαφρως διαφορετικά.

Η νέα λύση της Brembo στη φθορά του συστήματος πέδησης, από ό,τι καταλαβαίνουμε, μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους ατσάλινους δίσκους (με χοντρή ή λεπτή πλάκα, διπλής χύτευσης, πλευστούς, διαιρούμενους).

Διαβάστε επίσης – AIR: Ανεξάρτητος οργανισμός μετρά ρύπους σε πραγματικές συνθήκες

Δείτε ακολούθως το σχετικό video που ετοίμασε η ιταλική εταιρία.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr