Bugatti: Η Divo των 5 εκατ. ευρώ (+photos)

Η εξέλιξη της ολοκλήρωσης της Bugatti Divo των 1.500 ίππων έλαβε και επίσημα τέλος με την εταιρία να ξεκινά τις παραδόσεις στους τυχερούς ιδιοκτήτες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο εξωτικό hypercar της Bugatti πήρε το όνομα του από τον Γάλλο αγωνιζόμενο Albert Divo ο οποίος κέρδισε με τους Γάλλους των θρυλικό αγώνα Targa Florio το 1928 και το 1929 στο τιμόνι μιας Type 35.

Για την εξέλιξη της Divo που παρουσιάστηκε από την εταιρία το 2018 χρειάστηκαν δύο ακόμη χρόνια για την ολοκλήρωση της και φέτος η Bugatti ανακοίνωσε την έναρξη των παραδόσεων.

Και οι 40 Divo που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη βρει σπίτι με την Bugatti να αναφέρει πως όλα τα μοντέλα θα παραδοθούν σε πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους μια Chiron! Άλλωστε η εξέλιξη της έγινε σε “συνεργασία” με τους πελάτες της εταιρίας. Στόχος η δημιουργία του απόλυτου hypercar από την Bugatti με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα από εκείνον της Chiron και έμφαση στην απόδοση στις στροφές.


Να θυμίσουμε ότι ο τεράστιος W16 κινητήρας των οχτώ λίτρων της Divo αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται μόλις σε 2,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα… 380 χλμ./ώρα.

Πέρα από τη διαφορετική σχεδίαση και σε σχέση με τη Chiron, η Divo φέρει διαφορετικό set up για της αναρτήσεις της και το αεροδυναμικό της πακέτο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη που φτάνει έως και τα 456 κιλά στα 380 χλμ./ώρα με την πλευρική επιτάχυνση να φτάνει έως και τα 1,6 g. Μεγάλο ρόλο σε αυτά τα νούμερα παίζει και η εντυπωσιακή σταθερή αεροτομή (με μεταβαλλόμενη ωστόσο κλίση για την πτέρυγα) που έχει πλάτος 1,83 μέτρα, ήτοι 23% περισσότερο από την αεροτομή της Chiron.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]