CEO Renault: Η αποκλειστική εξέλιξη ηλεκτρικών μπορεί να κάνει κακό

Αρκετά είναι τα διευθυντικά στελέχη κατασκευαστών αυτοκινήτου που δηλώνουν ανοιχτά την αντίθεσή τους σε μια πολύ γρήγορη μετάβαση στα ηλεκτρικά που μπορεί να έχει αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Luca De Meo CEO Renault

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι και εκείνα που δείχνουν το μέλλον στους τέσσερεις τροχούς. Οι περισσότεροι πλέον κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο ξοδεύουν πολλά δισ. ευρώ για την εξέλιξη τους αλλά και για τη διαχείριση που χρειάζεται μετά το τέλος της ζωής τους, ενώ σημαντικές είναι και οι προσπάθειες που γίνονται και από κράτη για τη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών.

Διαβάστε επίσης: Τέλος εποχής για το Renault Scenic

Αναμφίβολα η μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στα ηλεκτρικά θα ωφελήσει το περιβάλλον αλλά και την κοινωνία γενικότερα αρκεί αυτή να έρθει τη σωστή στιγμή και αυτό είναι κάτι που το λένε πλέον ανοιχτά πολλά διευθυντικά στελέχη μεγάλων κατασκευαστών. Ο τελευταίος που έρχεται να προστεθεί σε αυτούς είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo, ο οποίος προχώρησε σε ανάλογες δηλώσεις σε διάσκεψη κορυφής που διοργάνωσαν οι Financial Times με την ονομασία “Το Μέλλον του Αυτοκινήτου”.

Renault Mégane eVision

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο de Meo ανέφερε ότι η Renault έχει κάνει την δικής της δέσμευση στην εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ πιστεύει ότι για κάποιες εφαρμογές οι κυψέλες υδρογόνου μπορούν να αποτελέσουν μια πολύ καλή λύση.

Διαβάστε επίσης – Renault: Έτσι οι πελάτες διαμορφώνουν τα μελλοντικά μοντέλα

Ο Ιταλός ωστόσο υπογράμμισε ότι οι επενδύεις που πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή δεν θα πρέπει να απορροφώνται αποκλειστικά για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αλλά μέρος τους θα πρέπει να διοχετεύεται και στην εξέλιξη εναλλακτικών καυσίμων και συστημάτων κίνησης. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προκληθεί μεγαλύτερη ζημιά στο περιβάλλον αλλά και στην κοινωνία γενικότερα, λόγω και της τιμής τους.

Ο de Meo ανέφερε επίσης ότι τα υβριδικά συστήματα και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη μπροστά τους μέλλον και σε κάποιες περιπτώσεις τα υβριδικά εμφανίζονται φιλικότερα προς το περιβάλλον αν υπολογιστεί ολόκληρος ο κύκλος της ζωής τους. Ο ισχυρός άνδρας της γαλλικής εταιρείας δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά προσφέρουν άριστα τις υπηρεσίες τους στο 85% των περιπτώσεων δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά και στα “δύο-τρία μεγαλύτερα ταξίδια το χρόνο” που θέλουν να κάνουν οι οδηγοί και αυτό λειτουργεί ανασταλτικά για τις πωλήσεις τους.

Ο de Meo είπε επίσης πως οι τιμές των ηλεκτρικών αναμενόταν να εξισωθούν έως το 2025 αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει λόγω των εξελίξεων σε παγκόσμιο επίπεδο και την άνοδο που παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις πρώτες ύλες.

Ο de Meo έρχεται να προστεθεί σε λίστα των ισχυρών διευθυντικών στελεχών που προειδοποιούν ότι η ηλεκτρική μετάβαση πρέπει να γίνει σωστά, με τον σωστό τρόπο και τη σωστή στιγμή ώστε να μην υπάρξουν συνέπειες στη βιομηχανία και την κοινωνία. Σε αυτή τη λίστα περιλαμβάνεται ο διευθύνων σύμβουλος του volkswagen Group, Herbert Diess, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της BMW, Oliver Zipse, αλλά και το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε