Χρήσιμα: Οδηγείς αυτόματο; Μία συμβουλή για την στάθμευση σε ανηφόρα!

Πρώτα "P" και μετά χειρόφρενο; Πρώτα χειρόφρενο και μετά "P"; Δείτε τον σωστό τρόπο στάθμευσης που πρέπει να ακολουθείτε πιστά, ειδικά στην ανηφόρα!
αυτόματο κιβώτιο

Μπορεί κάποιες διαδικασίες να γίνονται αυτοματοποιημένα κατά την οδήγηση, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι γίνονται και σωστά. Πάμε να δούμε μία χρήσιμη συμβουλή που πρέπει να “υιοθετήσουν” όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο, ώστε να μην το επιβαρύνουν κατά την στάθμευση σε ανηφόρα.

Το λάθος που γίνεται συχνά
Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο μόλις ο οδηγός ακινητοποιήσει το όχημα είναι να πατήσει το φρένο και να μεταφέρει τον επιλογέα στη θέση “P”. Στη συνέχεια, αφήνει το φρένο, σηκώνει το χειρόφρενό, σβήνει τον κινητήρα και τέλος! Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται, κυρίως στις ανηφόρες. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Μόλις ο οδηγός επιλέξει το “P” και αφήσει το φρένο, όλο το βάρος του οχήματος θα “πέσει” πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων. Εννοείται ότι αν γίνει μία ή δύο φορές δεν πρόκειται να προκληθεί βλάβη, καλό όμως είναι να το αποφεύγουμε σε δρόμους με έντονη κλίση και να μην μας γίνει συνήθεια.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος στάθμευσης αυτοκινήτου με αυτόματο σασμάν στην ανηφόρα με τρία απλά βήματα:
– Αρχικά ακινητοποιούμε το όχημα στην θέση που επιθυμούμε να σταθμεύσουμε. Κρατώντας το φρένο (μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για μία “υποθετική” ανηφόρα/κατηφόρα), μεταφέρουμε τον επιλογέα στο “N” (νεκρά).
– Στη συνέχεια σηκώνουμε το χειρόφρενο. Έτσι, είμαστε σίγουροι ότι όλο το βάρος του οχήματος συγκρατείται από το χειρόφρενο και όχι από το κιβώτιο.
-Τέλος, αφήνουμε το φρένο, επιλέγουμε “P” και σβήνουμε τον κινητήρα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε αυτοκίνητα με ηλεκτρικό χειρόφρενο τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, αφού μόλις επιλεχθεί το “P” ενεργοποιείται ακαριαία και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να δείτε αν σας ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά ή αν ένα σετ αλυσίδων είναι αρκετό!...
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Στην χώρα μας, το aircondition είναι συνώνυμο της δροσιάς και στο αυτοκίνητο. Τι γίνεται όμως τον χειμώνα; To χρησιμοποιούμε;...
Τα αυτοκίνητα εκτός από το να είναι πλέον φορτωμένα με τεχνολογία, έχουν και μερικές έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό τους, όπως αυτή η εγκοπή....
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής