Χρήσιμα: Οδηγείς αυτόματο; Μία συμβουλή για την στάθμευση σε ανηφόρα!

Πρώτα "P" και μετά χειρόφρενο; Πρώτα χειρόφρενο και μετά "P"; Δείτε τον σωστό τρόπο στάθμευσης που πρέπει να ακολουθείτε πιστά, ειδικά στην ανηφόρα!
αυτόματο κιβώτιο

Μπορεί κάποιες διαδικασίες να γίνονται αυτοματοποιημένα κατά την οδήγηση, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι γίνονται και σωστά. Πάμε να δούμε μία χρήσιμη συμβουλή που πρέπει να “υιοθετήσουν” όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο, ώστε να μην το επιβαρύνουν κατά την στάθμευση σε ανηφόρα.

Το λάθος που γίνεται συχνά
Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο μόλις ο οδηγός ακινητοποιήσει το όχημα είναι να πατήσει το φρένο και να μεταφέρει τον επιλογέα στη θέση “P”. Στη συνέχεια, αφήνει το φρένο, σηκώνει το χειρόφρενό, σβήνει τον κινητήρα και τέλος! Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται, κυρίως στις ανηφόρες. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Μόλις ο οδηγός επιλέξει το “P” και αφήσει το φρένο, όλο το βάρος του οχήματος θα “πέσει” πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων. Εννοείται ότι αν γίνει μία ή δύο φορές δεν πρόκειται να προκληθεί βλάβη, καλό όμως είναι να το αποφεύγουμε σε δρόμους με έντονη κλίση και να μην μας γίνει συνήθεια.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος στάθμευσης αυτοκινήτου με αυτόματο σασμάν στην ανηφόρα με τρία απλά βήματα:
– Αρχικά ακινητοποιούμε το όχημα στην θέση που επιθυμούμε να σταθμεύσουμε. Κρατώντας το φρένο (μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για μία “υποθετική” ανηφόρα/κατηφόρα), μεταφέρουμε τον επιλογέα στο “N” (νεκρά).
– Στη συνέχεια σηκώνουμε το χειρόφρενο. Έτσι, είμαστε σίγουροι ότι όλο το βάρος του οχήματος συγκρατείται από το χειρόφρενο και όχι από το κιβώτιο.
-Τέλος, αφήνουμε το φρένο, επιλέγουμε “P” και σβήνουμε τον κινητήρα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε αυτοκίνητα με ηλεκτρικό χειρόφρενο τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, αφού μόλις επιλεχθεί το “P” ενεργοποιείται ακαριαία και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αυτό είναι το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” για την Ελλάδα – Ξεκινά από 16.990 ευρώ

υβριδικά Opel

Ένα στα δύο νέα μοντέλα είναι υβριδικό – Ποια εταιρεία δίνει όφελος έως 4.000 ευρώ

ακριβότερα διόδια

Τα ακριβότερα διόδια στην Ελλάδα για το 2026 – Από τα 3,80 αυξάνονται στα 4,70 ευρώ