Χρυσό μετάλλιο στη μείωση θανατηφόρων τροχαίων για την Ελλάδα (+πίνακες)

Μπορεί εν πρώτοις να φαντάζει παράξενο, όμως είναι αληθινό. Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ελλάδα είναι η χώρα της EU28 με τη μεγαλύτερη μείωση θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων από το 2010 μέχρι το 2018!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα αριθμητικά δεδομένα από τα τροχαία ατυχήματα του 2018. Η Ευρώπη συνεχίζει τον περιορισμό των θανατηφόρων τροχαίων στους δρόμους της, όμως ευχάριστη έκπληξη προκαλεί η θέση της Ελλάδας, η οποία έχει πετύχει μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 45%, από το 2010.

Σύμφωνα με τα πρώτα στατιστικά δεδομένα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 2018 καταγράφηκαν συνολικά περίπου 25.100 θάνατοι από τροχαία, στην Ευρωπαϊκή Ένωση (EU28). Αυτός ο αριθμός συνιστά μείωση 21% σε σύγκριση με το 2010 και 1% με το 2017. Έχοντας μέσο όρο 49 θανάτων ανά εκατομμύριο πληθυσμού, η Ευρώπη συνεχίζει να είναι η πιο ασφαλής ήπειρος στον κόσμο. Παρόλα αυτά, ο στόχος της μείωσης των θανάτων κατά 50%, που είχε τεθεί για τη δεκαετία 2011-2020, φαντάζει απίθανο να επιτευχθεί.

Στην κορυφή της μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων η χώρα μας

Ποια είναι όμως η θέση της Ελλάδας; Το 2010, στη χώρα μας σημειώθηκαν 113 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων. Το 2017, ο αριθμός αυτός είχε μειωθεί στους 68 και το 2018, μειώθηκε κατά 6% ακόμη, με τελικό απολογισμό 64 θανάτους/εκατομμύριο κατοίκων. Η συνολική μείωση θανάτων μεταξύ 2010-2018 στη χώρα μας, φτάνει στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 45% (ενώ στην Ευρώπη συνολικά είναι 21%), που είναι το μεγαλύτερο από κάθε άλλη χώρα της EU28. Φυσικά, περιθώριο εφησυχασμού δεν υπάρχει, καθώς ο στόχος που πρέπει κάθε χώρα να έχει, είναι ο μηδενισμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Επιπλέον, ο αριθμός των 64 θανάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων, παραμένει ένας από τους υψηλότερους στην EU28, οπότε η περαιτέρω βελτίωση είναι επιβεβλημένη.


Θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων στην EU28

Στην υπόλοιπη Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν η πιο ασφαλής χώρα για το 2018, με 28 θανάτους/1 εκατομμύριο κατοίκων. Από κοντά, ακολούθησαν Δανία (30 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων), Ιρλανδία (31 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων) και Σουηδία (32 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων). Στον αντίποδα, πιο “επικίνδυνες” χώρες αναφορικά με τα τροχαία ατυχήματα ήταν οι Ρουμανία (96 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων), Βουλγαρία (88 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων), Λετονία (78 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων) και Κροατία (77 θάνατοι/ εκατομμύριο κατοίκων). Επιπλέον, χώρες που πέτυχαν σημαντική μείωση σε σύγκριση με το 2017 ήταν οι Σλοβενία (-13%), Λιθουανία (-11%), Βουλγαρία (-9%) και Σλοβακία-Κύπρος (-8%). Eνδεικτικό της βελτίωσης σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το γεγονός ότι μόλις δύο χώρες σημείωσαν περισσότερους από 80 θανάτους/εκατομμύριο κατοίκων (Ρουμανία, Βουλγαρία), έναντι 7 χωρών το 2010.

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη ανακοινώσει σειρά μέτρων για μείωση των τροχαίων τα επόμενα χρόνια. Ανάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνεται η υποχρεωτική ένταξη στο βασικό εξοπλισμό νέων αυτοκινήτων, έξυπνων τεχνολογικών συστημάτων όπως τα Intelligent Speed Assistance, Automated Emergency Braking και Lane Keeping Assistance.

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι ο μηδενισμός των θανάτων από τροχαία στους Ευρωπαϊκούς δρόμους έως το 2050. Πιο μεσοπρόθεσμα, ο στόχος που έχει τεθεί είναι οι θάνατοι από τροχαία να μειωθούν κατά τη δεκαετία 2021-2030 κατά το ήμισυ. Ίδωμεν…

Συγκεντρωτικός πίνακας

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]