Πριν δυόμιση χρόνια η Citroen λάνσαρε την τρίτη γενιά του C3. Ένα μοντέλο που αυτομάτως έγινε best seller καθώς από τότε μέχρι σήμερα έχει πουλήσει 600.000 μονάδες, ενώ μέσα στο πρώτο μισό του 2019 οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 110.000. Νούμερο που αποδεικνύει πως το ενδιαφέρον του κοινού παραμένει ζεστό.
Η εμπορική πορεία της τρίτης γενιάς του Citroen C3 είναι και ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η Citroen είναι η μάρκα που κατέγραψε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 12 πρώτες σε πωλήσεις εταιρείες αυτοκινήτου, σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Citroen μάλιστα τονίζει πως ιδιαίτερα θετικό στοιχείο στις πωλήσεις του C3 είναι ο πλουραλισμός των εκδόσεων που πωλούνται. Συγκεκριμένα, 40% των παραγγελιών αφορά την κορυφαία έκδοση “Flair”. Το 65% των αυτοκινήτων έχει διχρωμία, το 55% Airbumo και το 25% έχει εξτρά χρωματικούς συνδυασμούς στο εσωτερικό του.